Chiudi annunziu

I spedizioni mundiali di televisioni anu righjuntu un massimu di tutti i tempi in u terzu trimestre di questu annu. In particulare, 62,05 milioni di TV sò stati spediti à i mercati mundiali, chì hè 12,9% più di u terzu trimestre di l'annu passatu è 38,8% più di u trimestre precedente. Questu hè statu informatu da TrendForce in u so ultimu rapportu.

Tutti i cinque di i più grandi marchi in l'industria anu vistu un aumentu, vale à dì Samsung, LG, TCL, Hisense è Xiaomi. U terzu fabricatore citatu pò vantarà u più grande aumentu annu - da 52,7%. Per Samsung, era 36,4% (è 67,1% paragunatu à u trimestre precedente). LG hà publicatu u più chjucu incrementu annu annu di 6,7%, ma paragunatu à l'ultimu trimestre, i so spedizioni anu cresciutu più, à 81,7%. In quantu à u numeru di unità spedite, Samsung hà speditu 14, LG 200, TCL 7, Hisense 940 è Xiaomi 7 durante u periodu in quistione.

 

Sicondu l'analista LG, u risultatu storicu hè dovutu à parechji fatturi. Unu di elli hè un aumentu di u 20% di a dumanda in l'America di u Nordu, chì hè dovutu à e persone chì passanu più tempu in casa per via di a pandemia di coronavirus. Un altru hè chì u risultatu includeva spedizioni ritardate in a prima mità di l'annu.

Malgradu l'aumentu significativu in u penultimu trimestre, TrendForce anticipa chì e spedizioni per tuttu questu annu seranu ligeramente più bassu di l'annu passatu. Ellu indica ancu chì u prezzu di i pannelli hè prubabile di cuntinuà à cuntinuà ancu quandu u prezzu mediu di i TV in l'America di u Nordu hè cascatu, riducendu u marghjenu di prufittu per i pruduttori.

Temi: , ,

U più lettu d'oghje

.