Chiudi annunziu

Quist'annu, Samsung hà firmatu un accordu di cummercializazione esclusivu cù a banda coreana BTS. A banda di K-pop gode di una fama massiva in u mondu sanu, è l'accordu cù u fabricatore di l'elettronica coreana li hà datu l'uppurtunità di penetrà in altri mercati chì ùn anu micca toccu cumplettamente da u K-pop. Samsung avà ricorda chì ùn hè micca novu à sta forma di cullaburazione cù grandi icone di cultura pop. Hà travagliatu cù diverse celebrità è marche per più di deci anni.

Finu a ora, a cullaburazione cù BTS hà risultatu in brevi video clips per Samsung induve pudemu vede i membri di a banda chì utilizanu telefoni Samsung, è un BTS Samsung Edition speciale. Galaxy S20 Ultra+. Ma a cumpagnia coreana hà prupostu edizzioni simili in u 2007, quandu hà lanciatu una variazione rosa di u Samsung B Phone, chì ùn porta micca u nome di a cantante Beyoncé. Dopu à u successu di u film Avengers, u fabricatore hà ottenutu una licenza per a produzzione di una edizione speciale in u 2013. Galaxy S6 Edge, benedettu da Iron Man stessu.

Quist'annu, Samsung hà unitu e forze cù l'eroi di una galassia luntanu, luntanu è hà liberatu una edizione Star Wars. Galaxy Nota 10+, chì cunsidereghja un grande successu. Ma l'ultimi anni sò più marcati da a cooperazione cù bandi k-pop. Prima di firmà cù BTS, Samsung hà cullaburatu cù u gruppu di ragazze Blackpink. Questu hà datu nascita à una edizione speciale rosa è negra Galaxy A80. U fabricatore coreanu ùn hè certamente micca slacking off, è in u futuru avarà altre opzioni interessanti per noi, cumu sprimà l'affettu per una certa marca scegliendu u dispusitivu ghjustu.

U più lettu d'oghje

.