Chiudi annunziu

Samsung riceverà incentivi da u guvernu indianu per fabricà smartphones è altre elettronica di u cunsumu, cumpresu un subsidiu di 4-6% nantu à e so vendite. Cù questi incentivi, chì facenu parte di u prugramma chjamatu Make in India, u guvernu indianu hà pruvatu à aumentà a produzzione lucale di smartphones, televisioni è altre elettronica in l'ultimi anni.

U guvernu indianu hà invitatu à l'offerte di i principali marchi internaziunali cumpresi i partenarii di fabricazione lucali di Samsung è Apple, Foxconn, Winstron è Pegatron. U guvernu li hà avà inclusi in u Schema di Incentivazione Ligata à a Produzione. I pruduttori di smartphones riceveranu un sussidu di 4-6% per a vendita di dispusitivi à u prezzu di 15 4 rupee (circa 700 2,8 curone) è sopra. U guvernu aspetta chì queste marche pruducianu telefoni mobili per un valore di XNUMX trilioni di corone in i prossimi cinque anni.

Ancu s'è u prugramma sopra hè apertu à qualcunu, sicondu i sperti, hà un esigenza chì Samsung è Apple. U guvernu hà dettu ancu chì u prugramma aiutarà à aumentà l'impieghi diretti è indiretti. Inoltre, pensa à attruverà più pruduttori di cumpunenti in u paese per chì i fabricatori di pezzi originali ùn anu micca impurtatu da a Cina è altri paesi.

L'India hè diventata unu di i mercati mundiali più impurtanti per Samsung in l'ultimi anni. Hà custruitu a più grande fabbrica di fabricazione di smartphone in u mondu (più precisamente, si trova in a cità di Noida in u statu di Uttar Pradesh) è hà ancu un centru di sviluppu è di ricerca in u paese (Bengaluru, in u statu di Karnataka). Inoltre, hà annunziatu recentemente chì hà intenzione di custruisce una fabbrica per a produzzione di display per 700 milioni di dollari (circa 161 milioni di corone) in u citatu Uttar Pradesh è chì hà da principià à pruduce televisioni in u locu in u paese da dicembre di questu annu.

U più lettu d'oghje

.