Chiudi annunziu

Smartphone plegable Samsung Galaxy U Z Fold 2 hè statu introduttu in settembre. In Cina, era dispunibule in duie varianti di culore di basa finu à avà, ma l'operatore quì, China Telecom, pensa à offre à l'utilizatori una variante speciale di stu smartphone plegable in un disignu di culore completamente novu. Sta settimana, a versione esclusiva citata di Samsung Galaxy Z Fold di China Telecom hè apparsu subitu in parechje foto filtrate.

I ritratti citati sò stati truvati in a basa di dati di l'agenza di certificazione cinese TENAA. Hè chjaramente visibile in l'imaghjini chì hè una versione esclusiva di Samsung Galaxy U Z Fold 2 serà lanciatu in oru platinu cù un modulu di càmera nera. Versione regulare di Samsung unlocked Galaxy U Z Fold 2 hè generalmente marcatu SM-F9160, ma in u casu di a versione esclusiva citata da China Telecom, serà marcatu W2021. L'operatore hà ricursu à una designazione simili l'annu passatu in u casu di una versione speciale di Samsung Galaxy Piegate W20. A parte posteriore di u smartphone presenta un mudellu di striscia verticale cù u logu China Telecom.

Samsung Galaxy U Z Fold 2 in u disignu sopra citatu serà assai prubabilmente dispunibule solu solu per i clienti di l'operatore China Telecom. L'agenzia di certificazione ùn hà micca publicatu alcun dettagliu nantu à e specificazioni tecniche di a variante esclusiva Samsung Galaxy Z Fold 2, ma assai prubabilmente u smartphone currisponde à a so versione standard in questu rispettu.

U più lettu d'oghje

.