Chiudi annunziu

Calchì volta u diavulu si piatta in i picculi cosi. Nant'à i sistemi operativi, u navigatore Google Chrome hè cunnisciutu per e so grandi esigenze di memoria operativa. E ancu una tale applicazione mobile di Gmail pò volte piglià un grande muzzicu da a rapidità è a fluidità di u telefunu. Google hè avà dispunibile à tutti l'utilizatori androidper a so versione "Go", chì hè stata urigginariamente sviluppata per i telefoni low-end in esecuzione in u sistema Android Vai.

Android Go corre nantu à i telefoni chì anu RAM è spaziu di discu per sparisce. Inseme cù l'intruduzioni di u sistema, Google hà cuminciatu à liberà versioni più ligeri di e so applicazioni trè anni fà, destinate à a classe più bassa di i dispositi. Tuttavia, finu à avà, sti appricazzioni eranu dispunibuli solu per quelli chì avianu u sistema upirativu Android Vai. Ma questu hè cambiatu avà grazia à a liberazione di Gmail Go.

E cumu u fratellu più chjucu di l'applicazione di email più famosa differisce da a so versione normale? L'interfaccia d'utilizatore resta quasi invariata. Ancu s'è l'effettu plasticu di a stratificazione di elementi di l'utilizatori individuali nantu à l'altru hè rimpiazzatu da e linee piatte ordinarie in a versione Go, pochi persone notaranu a diferenza à u primu sguardu. In termini di funziunalità, Gmail Go ùn permette micca di integrà Google Meet, un serviziu di videoconferenza, in l'applicazione. Tuttavia, ùn hè micca sanu chjaru s'ellu hè una intervenzione permanente.

gmail-gmail-go-paragone
Paragone di l'applicazione Gmail classica (a manca) cù a so alternativa più ligera (a diritta). Fonte: Android Central

Dopu à a liberazione di Gmail Go, l'unicu versioni menu furmagliu di l'applicazioni di Google chì a cumpagnia ùn hà ancu liberatu à u publicu generale sò YouTube Go è Assistant Go. Aduprate una versione più ligera di Gmail? Avete scontru una situazione induve un cliente di email classicu rallenta u vostru dispositivu? Sparte a vostra sperienza cun noi in a discussione sottu l'articulu.

U più lettu d'oghje

.