Chiudi annunziu

A piattaforma YouTube ùn hè micca solu per carica è vede video musicali, vlogs è altri cuntenutu. Parechje cumpagnie percenu ancu cum'è unu di i canali per prumove i so prudutti o servizii. In tempu cù u numeru crescente di diverse recensioni di video in questa reta, Google hà decisu di cumplementà YouTube cù a pussibilità di una compra più còmuda è più veloce.

Bloomberg hà dettu a fine di a settimana passata chì YouTube prova novi strumenti per i creatori. Questi duveranu permette à i pruprietarii di canali di marcà i prudutti selezziunati direttamente in i video è redirige i televidenti à l'opzione di cumprà. À u listessu tempu, YouTube darà à i creatori l'abilità di fighjà è cunnetta cù e strumenti di compra è di analisi. A piattaforma YouTube hè ancu pruvatu una integrazione cù Shopify, frà altri cose - sta cullaburazione puderia teoricamente permette a vendita di merchenzie direttamente attraversu u situ di YouTube. Sicondu YouTube, i creatori anu un cuntrollu tutale di i prudutti chì appariscenu in i so video.

I video di artisti chì unboxing, pruvate è evaluendu diversi beni sò assai populari in YouTube. L'intruduzioni di una opzione di compra più faciule hè dunque un passu logicu da parte di Google. À u mumentu, però, tutta a cosa hè in u stadiu spirimintali, è ùn hè ancu chjaru cumu a funzione citata serà cum'è in pratica, o quandu è s'ellu serà dispunibule per i telespettatori. Tuttavia, se sta opzione hè messa in pratica, hè pussibule chì l'abbonati di YouTube Premium seranu i primi à vede. Sicondu Bloomberg, YouTube puderia ancu intruduce un catalogu virtuale di merchenzie chì l'utilizatori puderanu navigà è possibbilmente cumprà direttamente da. Ci hè ancu un certu percentuale di a cumissioni di prufittu per YouTube, questu informace ma ùn hà ancu micca cunfini concreti. YouTube hà riportatu $ 3,81 miliardi in entrate publicitarie in u sicondu trimestre di questu annu, secondu i risultati finanziarii di Alphabet.

U più lettu d'oghje

.