Chiudi annunziu

Samsung hà prisentatu in un avvenimentu in l'estiu Galaxy Unpacked micca solu i novi telefoni di a serie Galaxy Nota 20, ma ancu l'ultima interfaccia d'utilizatore One UI 2.5. Hà fattu u so debut in questa serie, prima di cumincià à sparghje à altri smartphones per mezu di l'aghjurnamenti di software Galaxy. Uni pochi mesi fà, u giant tecnologicu hà cunfirmatu chì preparava l'aghjurnamentu pertinente per, per esempiu, a prossima serie flagship. Galaxy S20 o telefoni flexibuli, ma ùn hà micca menzionatu a linea "di persone". Galaxy A. Surprisingly, però, avà hà cuminciatu à emette à ella, più precisamente à u mudellu Galaxy A71.

L'utilizatori in decine di paesi in diversi cuntinenti ricevenu attualmente l'aghjurnamentu integratu. Porta a versione firmware A715FXXU3ATI8 è hè intornu à 1 GB. Frà l'altri cose, l'utilizatori ponu aspittà per migliurà a qualità è a stabilità di a camera o a funzione Samsung Keyboard. L'aghjurnamentu aghjusta ancu a funzione di spartera di locu SOS in l'app Messages, supportu per l'emoticons Bitmoji in a visualizazione Sempre-on, o migliurà a cunnessione Wi-Fi.

L'aghjurnamentu include u patch di sicurezza d'ottobre, chì deve risolve 21 vulnerabilità truvate in u software di Samsung. À u mumentu, ùn hè micca chjaru quandu l'aghjurnamentu puderia ancu esse liberatu per altri telefoni di bilanciu.

U più lettu d'oghje

.