Chiudi annunziu

I ghjucatori sò attualmente aspittendu ansiosi l'arrivu di cunsole di a prossima generazione. Playstation 5 è Xbox Series X / S significanu un soffiu d'aria fresca in u mondu di u ghjocu è per parechji, unu di i pochi punti brillanti di questu annu. Ma pare chì, in più di e macchine di ghjocu stabilite, l'attinzioni di certi ghjucatori si giranu versu l'apparecchi cumuni - per esempiu, frigoriferi. Nantu à u frigorifero intelligente di a serie Samsung Family Hub, u creatore, apparsu in Instagram sottu u soprannomu vapingtwisted420, hà lanciatu u shooter Doom Eternal, liberatu quist'annu.

Pigliendu tutte e tecnulugii utilizati, ùn ci hè micca assai per esse surprised dopu a cunfusione iniziale. I frigorifici intelligenti di Samsung funzionanu cù u sistema operatore Tizen, cunnisciutu per esempiu da i televisori di a cumpagnia coreana. Funziona in u listessu modu cum'è Linux o MacOS nantu à un core Unix, da quale quasi ogni applicazione pò esse lanciata. In questu casu, u programatore hà utilizatu u serviziu di streaming di ghjocu xCloud, induve Doom Eternal hè dispunibule gratuitamente. Ancu s'ellu Samsung ùn hà ancu pacchettu gamepads gratuiti cù i so frigoriferi, l'urdinatore di l'urdinatore hà cunnessu intelligente un controller Xbox à u frigorifero.

DoomPregnancyTest
Old Doom pò ancu esse ghjucatu nantu à una prova di gravidenza. Fonte: Popular Mechanics

Eseguisce u shooter nantu à u frigorifero porta in mente a seria di successi assurdi di ghjucà u primu Doom da u 1994 nantu à una varietà di dispusitivi. In l'ultimi mesi, diversi fans anu lanciatu l'anticu shooter nantu, per esempiu, una prova di gravidenza o una stampante. Paragunatu à tali pezzi, Doom Eternal chì corre nantu à una schernu di frigorifero si senti cum'è un pezzu dilettante.

U più lettu d'oghje

.