Chiudi annunziu

Sta settimana, Samsung hà cunfirmatu ufficialmente u so impegnu à longu andà à a tecnulugia UWB (Ultra-wideband) in a so linea di dispusitivi. Galaxy. U giant sudcoreanu vede un potenziale promettente in questa tecnulugia è face sforzi per integrà in i so prudutti. Pruprietari di smartphone di linea di produttu Galaxy puderia utilizà a tecnulugia citata in un futuru vicinu, frà altri cose, per cuntrullà i serrature intelligenti.

UWB (Ultra-wideband) hè a designazione di un protokollu wireless chì usa un signalu d'alta freccia (finu à 8250 MHz) nantu à una corta distanza. Stu protokollu permette à l'applicazioni chjave per avè una orientazione più precisa in u spaziu è a cunnessione assuciata cù diversi dispositi intelligenti, cum'è elementi di case intelligenti. Tuttavia, a tecnulugia UWB pò ancu esse aduprata, per esempiu, per sparte rapidamente i fugliali trà i dispositi vicini o per una orientazione precisa in spazii cum'è aeroporti o garages sotterranei.

Samsung hè un membru di u cunsorziu FiRa, chì sustene a tecnulugia citata. Samsung accolta a tecnulugia UWB micca solu in a so linea di dispusitivi Galaxy, ma ancu per i dispositi intelligenti di altri fabricatori. Samsung vede un futuru promettente in a tecnulugia UWB, è hè pronta à cooperà in u so sviluppu cù l'altri membri di u cunsorziu. Sta strategia puderia aiutà à Samsung accelerà u sviluppu di e tecnulugia novi è a so più grande espansione pussibule. A tecnulugia UWB hè stata prima introdutta da Samsung Galaxy Nota 20 Ultra, sustene ancu Galaxy Z Fold 2. Samsung vole una seria di pruprietarii di smartphone Galaxy in un futuru vicinu, serà pussibule di sbloccare serrature intelligenti cù l'aiutu di a tecnulugia mintuvata, ma ùn hà ancu datu più dettagli.

U più lettu d'oghje

.