Chiudi annunziu

Huawei hà annunziatu pochi ghjorni fà chì lanciarà a so nova serie flagship Mate 40 u 22 d'ottobre. I telefoni di a serie sò da esse alimentati da u novu chip Kirin 9000 high-end, fabbricatu cù u prucessu 5nm. Avà, u so puntu di riferimentu di Geekbench hà filtratu in l'aria, chì mostra u so putere.

U dispusitivu cù u numeru di mudellu NOH-NX9, chì pare esse u Mate 40 Pro, hà puntuatu 1020 punti in a prova single-core è 3710 punti in a prova multi-core. Hè cusì superatu, per esempiu, u telefunu Samsung Galaxy U Note 20 Ultra, chì hè alimentatu da l'attuale chipset Snapdragon 865+ di Qualcomm, hà puntuatu circa 900 in a prima prova è circa 3100 in a seconda.

Sicondu u registru di benchmark, u Kirin 9000 hà un processore chì funziona à una freccia di basa di 2,04 GHz, è secondu rapporti micca ufficiali, hè equipatu di un grande core ARM-A77 overclock à una frequenza di 3,1 GHz. U listinu revela ancu 8GB di RAM è Android 10.

Sicondu infurmazioni micca ufficiali finu à avà, u mudellu standard offre un display OLED curvatu cù una diagonale di 6,4 inch è una freccia di rinfrescante di 90 Hz, una camera tripla, 6 o 8 GB di RAM, una batteria cù una capacità di 4000 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 66 W, mentre chì u mudellu Pro averà una cascata di u listessu tipu cù una diagonale di 6,7 pollici è una freccia di rinfrescante di 90 Hz, una camera quadrupla, 8 o 12 GB di RAM è u a stessa capacità di a batteria è a prestazione di carica rapida.

A causa di e sanzioni di u guvernu americanu, i telefoni ùn mancaranu di servizii è app Google. L'ultima speculazione hè chì serà u primu software di u dispositivu custruitu nantu à u sistema operatore HarmonyOS 2.0 di Huawei.

U più lettu d'oghje

.