Chiudi annunziu

A settimana passata, Samsung hà iniziatu à liberà a versione beta di a so nova interfaccia d'utilizatore One UI 3.0 à u mondu. L'utilizatori in Corea di u Sud eranu i primi à ottene. Nanzu, era solu dispunibule per i sviluppatori da Corea di u Sud è i Stati Uniti. U giant tecnulugicu hà intenzione di liberà gradualmente in altri paesi, è unu di elli hè Germania, induve ci sò linee per i telefoni. Galaxy S20 hè ghjustu ghjuntu oghje.

Hè digià cunnisciutu chì a One UI 3.0 beta serà ancu in i Stati Uniti, u Regnu Unitu, a Pulonia, a Cina è l'India. Questi paesi duveranu riceve in e prossime settimane.

L'aghjurnamentu beta include l'ultimu patch di sicurezza per u mese d'ottobre. Finu a ora, hè stata liberata solu per i telefoni di serie Galaxy S20, Samsung probabilmente estenderà à i mudelli di serie in ogni modu Galaxy Nota 20, Galaxy Galaxy S10 à Galaxy Nota 10. Tuttavia, i so utilizatori vi hannu a aspittà di qualchi tempu.

Se vi capita di reside in Germania è avete un telefuninu seriale Galaxy S20, pudete firmà per a beta via l'app Samsung Members. Samsung duveria liberà una versione stabile di a superstruttura (di novu prima per i telefoni smartphones di a serie sopra citata) in dicembre.

U più lettu d'oghje

.