Chiudi annunziu

U mercatu cinese hà generatu un totale di 108 milioni di smartphones chì supportanu e rete 5G in i nove mesi di questu annu. Questu hè secondu un novu rapportu publicatu da l'Academia Chine di Tecnulugia di l'Informazione è di a Comunicazione di u guvernu.

Solu in settembre, quasi 14 milioni di smartphones 5G sò stati spediti à u mercatu domesticu, cumprese 26 mudelli novi, secondu u rapportu. I spedizioni cumulative di ghjennaghju-settembre anu righjuntu 108 milioni di unità, chì includenu 167 novi mudelli 5G.

In generale, 23,3 milioni di smartphones sò stati spediti à u mercatu cinese u mese passatu, di i quali 60% eranu dispositivi 5G. In altre parolle, u più grande mercatu di smartphone in u mondu hè avà duminatu da i telefoni chì venenu cù una nova generazione di standard di rete.

Un totale di 226 milioni di telefuni sò stati spediti à u mercatu cinese da ghjennaghju à settembre, di quale a maiò parte - 218 milioni o 96,5% - eranu smartphones. Di questu ammontu, 5 milioni o 108% eranu dispositi chì "cunnoscenu" e rete 47,7G.

Hè nutate ancu chì in settembre, i spedizioni di smartphones 5G in u paese anu aumentatu da 29,6% annu à annu. Tuttavia, e spedizioni cumulative di smartphones anu calatu di 22% annu à annu. Sicondu u rapportu, a caduta hè stata probabilmente causata da a pandemia di coronavirus.

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.