Chiudi annunziu

Huawei hà "pubblicatu" un rende ufficiale nantu à a reta suciale chinesa Weibo, chì palesa u modulu di foto unicu di unu di i mudelli di a prossima serie emblematica Mate 40. L'unicità si trova in u fattu chì hà a forma di un esagonale, chì nisun fabricatore hè ghjuntu finu à avà.

U rende mostra chì u modulu occuperà una grande parte di u terzu superiore di u telefunu. Questu hè un cambiamentu radicali da i rende micca ufficiali chì mostravanu u Mate 40 cun un grande modulu circular. Ùn hè micca pussibule di leghje da l'imaghjini ciò chì l'arrangiamentu di i sensori seranu o quanti di elli seranu in u modulu. (In ogni casu, i rapporti anecdotici dicenu chì u Mate 40 averà una camera tripla è u Mate 40 Pro un quad.)

Sicondu rapporti non ufficiali, u mudellu di basa uttene un display OLED curvatu cù una diagonale di 6,4 pollici è una freccia di rinfrescante di 90 Hz, un novu chipset Kirin 9000, finu à 8 GB di RAM, una camera principale 108 MPx, una batteria cù una capacità di 4000 mAh è supportu per a carica rapida cù a putenza 66 W è un mudellu Pro cù un display cascata di 6,7-inch, finu à 12 GB di RAM è a stessa capacità di bateria. Si dice ancu chì i dui sò i primi à eseguisce cù u novu sistema operatore HarmonyOS 2.0 di Huawei.

U giant cinese di smartphone hà digià cunfirmatu pochi ghjorni fà chì lanciarà a nova serie u 22 d'ottobre.

U più lettu d'oghje

.