Chiudi annunziu

A pressione di l'utilizatori di u telefuninu hà risultatu in un rapidu aumentu di u cunsumu di energia di i sistemi di carica in l'ultimi anni. In ogni casu, i carichi offerti da u fabricatore direttamente cù i telefoni ùn anu micca avvicinatu à a marca di centu watt. Per esempiu, OnePlus offre unu di i caricatori più putenti cù u so 7T. Righjunghji una putenza massima di 65 watts. Malgradu u fattu chì i nostri dispusitivi cunnessi direttamente à a reta cun un cable ùn anu micca ghjunghje in modu affidabile à l'obiettivu arrotondatu, secondu a nova filtrazione, pudemu vede a carica wireless 100-watt da l'annu prossimu.

Caricatore wireless Samsung

L'infurmazione hè vinuta da un leaker cù u soprannomu Digital Chat Station, chì spessu palesa daretu à e scene. informace da e fabbriche di i principali produttori di smartphone. Questa volta, Digital Chat Station dichjara chì hà sguardu à i piani in i stabilimenti di ricerca di e grandi cumpagnie è ponu cunfirmà chì l'annu prossimu serà marcatu da rompe seriamente a barriera di 100 watt in a carica wireless. Una quantità di fabricatori micca specificati si ponenu u scopu.

Dapoi chì una carica cusì putente genera una grande quantità di calore residuale, a quistione hè di cumu i pruduttori volenu veramente attruvà sta funzione sgradevule. Un altru prublema cumuni cù a carica rapida hè a degradazione relativamente rapida di a bateria. À 100 watts, ùn serà micca abbastanza per adattà i telefoni cù u tipu di batterie di l'oghje, i pruduttori duveranu aghjustà bè l'almacenamiento d'energia è assicuratevi chì ponu durà abbastanza per fà vale a pena per i clienti di prioritizà a carica rapida nantu à a vita di a batteria.

U più lettu d'oghje

.