Chiudi annunziu

Prossima aghjurnazione per u primu Samsung Galaxy U Fold purtarà una quantità di funzioni à u telefunu, chì finu à avà hè fieru solu di u so successore di un annu. U tuned Fold 2 ùn era più un esperimentu, ma una continuazione di un mudellu relativamente successu. Comu tali, hè vinutu cù una quantità di funziunalità chì facenu più faciule per i pruprietarii di a seconda Fold per aduprà u dispusitivu ogni ghjornu. A maiò parte di elli prufittà di u telefuninu dispiegatu è di u risultatu spaziosu display 7,3-inch. Ùn sapemu ancu a data quandu l'aghjurnamentu ghjunghjerà à i telefoni.

A più grande nutizia per i pruprietarii di u primu Fold hè a capacità di trasferisce u modu di scrittura di u telefunu à a pantalla di una TV compatible. Wireless Dex permette di trasfurmà un telefuninu in un dispositivu cumpletu per u travagliu. È per fà l'esperienza vera à l'impegnu di u travagliu di i so utilizatori, u novu primu Fold pò turnà in un touchpad maledettamente caru. Samsung permetterà ancu u lanciamentu di finu à trè applicazioni nantu à u display à u stessu tempu. U Fold offre una quantità abbastanza di spaziu per questu.

Altre nutizie riguardanu e capacità fotografiche di u dispusitivu. U primu Fold serà equipatu cù u modu Capture View, chì permetterà à i fotògrafi mobili di vede finu à cinque scatti diffirenti di una foto à u latu manca di a visualizazione aperta. Se preferite più imaghjini in muvimentu, vi vede strumenti di analisi migliorati, registrazione video in una proporzione di 21: 9 è supportu per catturà à una velocità di 24 frames per seconda in u primu Fold. Da a seconda Fold, a funzione Single Take hà ancu guardà à u dispusitivu più vechju, chì pò cunsiglià l'utilizatori chì u colpu hè u megliu quandu pigliate una maghjina.

U più lettu d'oghje

.