Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Rakuten Viber, una di l'applicazioni principali di u mondu per una cumunicazione faciule è sicura, introduce una nova funzione My Notes, a capacità di stabilisce facilmente i ricordi per i travaglii o occasioni impurtanti. Questa innuvazione permetterà à l'utilizatori di cuntrullà tutte e cose impurtanti in una sola applicazione sicura.

U mondu rapidu d'oghje hè diventatu ancu più caòticu grazia à a pandemia di coronavirus, è a capacità di creà liste di cose da fà è stabilisce ricordi per e cose impurtanti pò fà a nostra vita più faciule. Anniversari, esami impurtanti, teleconferenza, cumunicazione cù a famiglia, i culleghi, l'amichi. Pudete avà cuntrullà tuttu questu. Simply set reminders in a funzione My Notes in l'applicazione di cumunicazione Viber.

Stabbilisce i ricordi hè faciule, basta à mantene ogni missaghju in a funzione My Notes è stabilisce un ricordu per un ghjornu è un tempu specifichi. Hè ancu pussibule di stabilisce un ricordu recurrente. Questa nutizia espansione l'opzioni esistenti in note cume segue:

  • Pigliate note
  • Marcatura di i travaglii finiti, pussibilità di ammuccià
  • Invia missaghji da conversazioni individuali à note cù un'indicazione di quale cunversazione hè vinutu u missaghju per una megliu comprensione di u cuntestu
Rakuten Viber My Notes
Fonte: Rakuten Viber

"U nostru scopu hè di aiutà l'utilizatori à adattà à i cambiamenti chì l'era attuale porta. A nostra nova capacità di stabilisce ricordi aiuterà l'utilizatori à trasfurmà a maiò parte di e so cumunicazioni in una app chì hè faciule d'utilizà è sicura ", hà dettu Ofir Eyal, COO di Viber. L'opzione per stabilisce ricordi in note hè attualmente attivata per tutti l'utilizatori di u telefuninu cù u sistema Android, per iOS serà dispunibule prestu.

Ultimi informace circa Viber sò sempre pronti per voi in a cumunità ufficiale Viber Repubblica Ceca. Quì truverete novità nantu à l'arnesi in a nostra applicazione è pudete ancu participà à sondaghji interessanti.

U più lettu d'oghje

.