Chiudi annunziu

Western Digital aiuta i gamers di PC à aghjurnà e so piattaforme di ghjocu è i PC è adattalli à e novi piattaforme di ghjocu emergenti di prossima generazione. A prova hè u lanciu di trè novi prudutti è suluzioni di almacenamento in a serie WD_Black. Trà e novità hè a prima unità SSD NVMe cù tecnulugia PCIe Gen4 di nova generazione, è ancu un AIC completamente bootable (add-in-card) Gen3 x8 è stazioni di docking di gaming cù a tecnulugia NVMe SSD è Thunderbolt 3 Tutti i novi prudutti anu retroilluminazione RGB è cusì aumentanu a so attrazione.

"Siccomu i sviluppatori di ghjoculi furniscenu tituli sempre più immersivi, più prestazione serà dumandata, è l'utilizatori volenu equipà di i migliori strumenti per ottene una nova velocità di ghjocu", hà dettu Jim Welsh, vicepresidentu di soluzioni per i cunsumatori di Western Digital. "Soluzioni di almacenamentu innovatori, d'altu rendimentu sò essenziali per i gamers per seguità cù a piattaforma di ghjocu in continua evoluzione. I nostri ultimi prudutti in a gamma WD_Black sò stati fatti apposta per permette à i gamers di ghjunghje à i standard sempre più elevati di i novi ghjochi di u futuru è di e novi piattaforme di ghjocu. Avemu ottimisatu sti prudutti micca solu per furnisce i ghjucatori cù una capacità di almacenamentu più altu, ma ancu per elevà a so sperienza di ghjocu in tuttu ". Allora fighjemu un ochju à i prudutti chì venenu avà.

SSD WD_BLACK SN850 NVMe

Stu SSD hè pensatu per furnisce u rendiment senza precedente di a tecnulugia PCIe Gen4. U pruduttu, chì hè digià prontu per e dumande future, furnisce una alta velocità di lettura / scrittura finu à 7000/5300 MB/s.1 (mudellu 1TB). U novu SSD hà u so propiu driver WD_Black G2 è hè ottimizatu per i ghjoculi high-end è esigenti (micca adattatu per ambienti NAS o servitori). L'unità SSD WD_BLACK SN850 NVMe aiuterà i gamers à ottene prestazioni senza paragone cù e so build di PC. Reduce u tempu necessariu per lancià ghjochi è trasferimentu di fugliali più veloce di i so predecessori, in più, usa una tecnulugia di buffering completamente nova.

WD Black SN850
Fonte: WD

L'altu rendimentu hè aghjuntu à i valori di prufundità di fila migliurati, chì permettenu à i gamers è à l'utilizatori di ogni ghjornu di lancià applicazioni senza prublemi. Ci sarà ancu un mudellu cù un cooler è retroilluminazione RGB per migliurà u disignu è l'apparenza di u set. U cooler riduce u riscaldamentu è aumenta u rendiment per questu SSD. U WD_BLACK SN850 NVMe SSD in a versione senza un cooler serà dispunibule in capacità di 500 GB, 1 TB è 2 TB à un prezzu di 140 EUR.

WD_BLACK AN1500 NVMe SSD Add-inCard

Questu hè un dispositivu per i gamers chì volenu ottene prestazioni di a prossima generazione utilizendu a so configurazione di l'urdinatore attuale. Questa carta AIC plug-and-play completamente bootable hè una di e soluzioni PCIe Gen3 x8 più veloci in u mercatu. A basa hè duie unità SSD in modu RAID 0 è tecnulugia PCIe Gen3 x8, chì permette à i gamers di ottene velocità di scaricamentu finu à 6500 MB/s.1 e velocità di scrittura fino a 4100 MB/s1 (validu per i mudelli 2TB è 4TB). Queste velocità dannu à i ghjucatori un gameplay ultraveloce, cusì ponu passà menu tempu aspittendu è più tempu à ghjucà.

A carta hè supplementata cù retroilluminazione RGB regulabile (solu Windows) per aumentà l'impressione è l'effettu risultatu di tuttu u ghjocu di ghjocu. Inoltre, a carta hè dotata di un cooler integratu chì supera u riscaldamentu è riduce a temperatura è mantene un altu rendiment stabile. WD_BLACK AN1500 NVMe Add-in Dispositivu SSDCard hè dispunibule in capacità di 1 TB, 2 TB è 4 TB. I prezzi partenu da 272 EUR.

WD_BLACK D50 Game Dock NVMe SSD docking station

Questa stazione di docking compacta offre prestazioni elevate cù i benefici di un SSD, presenta un cooler di design, è trasforma un laptop Thunderbolt 3-compatibile in un PC di ghjocu integratu per una sperienza di ghjocu immersiva. Questa soluzione ottima per tutti i gamers chì volenu simplificà a so configurazione di ghjocu offre velocità super-rapide cù a tecnulugia NVMe, più capacità per i ghjochi è numerosi porti per periferiche - tutti alimentati da una sola cunnessione di cable Thunderbolt 3.

WD Negru
Fonte: WD

A stazione di docking SSD WD_BLACK D50 Game Dock NVMe hè cumplementata da retroilluminazione RGB regulabile cuntrullata cù u pannellu di cuntrollu WD_BLACK Dashboard (solu Windows). A stazione di docking SSD WD_BLACK D50 Game Dock NVMe hè dispunibule in una capacità di 1 TB U prezzu principia da EUR 491. Una versione senza un discu SSD hè ancu dispunibule per un prezzu di EUR 299.

Disponibilità

  • U mudellu standard WD_BLACK SN850 NVMe SSD senza cooler hè previstu per esse dispunibule à a fine di uttrovi 2020. U mudellu WD_BLACK SN850 NVMe cù cooler hè previstu per esse dispunibule in u primu trimestre di 2021.
  • A carta AIC WD_BLACK AN1500 NVMe SSD hè dispunibule avà in i venditori selezziunati, integratori di sistema è distributori, è ancu in linea. magazinu Western Digital.
  • U WD_BLACK D50 Game Dock (cumpresu un mudellu senza SSD) hè dispunibule per pre-ordine à i rivenditori selezziunati, integratori di sistema è distributori, è ancu in a tenda in linea. magazinu Western Digital.

Pudete cumprà prudutti WD Black quì.

U più lettu d'oghje

.