Chiudi annunziu

A principiu di questu annu avemu purtatu informace nantu à speculazione chì a cumpagnia Apple vole riduce a so dipendenza da Samsung è riducerà l'ordine per i so iPhones 12. Tuttavia, u cuntrariu hè veru. Quasi tutti i mudelli di l'iPhone di questu annu utilizanu display da Samsung Display.

U rapportu originale hà dettu chì l'offerta di pannelli di visualizazione per l'iPhone 12 serà spartutu trà Samsung Display, LG è ancu BOE di China. Tuttavia, l'ultimu listatu hè completamente abbandunà u ghjocu, Apple vale à dì ùn era micca cuntentuý cù a qualità di i so display. Questu hè veramente bonu per Samsung, postu chì a so parte di a maiò parte in i spedizioni di display puderia esse in risicu.

Apple quist'annu, cum'è previstu, hà introduttu un totale di quattru mudelli iPhone 12 - iPhone 12 mini cù display 5,4″, iPhone 12 à iPhone 12 Pro, chì anu u stessu pannellu cù una diagonale di 6,1 inch è iPhone 12 Pro Max, chì hà ricevutu un display 6,7″. Per a prima volta, tutti i iPhones recentemente liberati anu un display OLED, chì hè dinò un benefiziu per Samsung, postu chì l'ordine sò più grande. A cumpagnia di Cupertino hà pensatu à pruduce 70 milioni di iPhone 12s à a fine di l'annu, ma i pruduttori di display sempre pruduceranu 10% di più pannelli cum'è riserva, chì significa chì da un totale di 80 milioni di schermi, Samsung darà 60 milioni, lascendu. 20 milioni per LG.

I dettagli nantu à a camera di u successore di u famosu smartphone Samsung anu filtratu Galaxy A51

A cumpagnia Samsung Display hà furnitu un totale di 50 milioni di schermi per l'iPhones di l'annu passatu, per quessa, avà hà migliuratu da 20%, a cumpagnia LG hà furnitu 5 milioni di pannelli di visualizazione, cusì hà ancu quadruplicatu. Sicondu i rapporti dispunibili, ellu vole Apple per vende 220 milioni di iPhones l'annu dopu, Samsung pò probabilmente cuntà un prufittu assai grande.

Surghjente: SamMobile, THELEC

U più lettu d'oghje

.