Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Xiaomi lancia ufficialmente i novi smartphones di punta di a serie Mi 10T in u mercatu cecu. Pudete pre-ordine telefoni da oghje à Mobil Emergency. U top model Mi 10T Pro hè particularmente attraente, cù un aspiratore intelligente chì vale CZK 5 cum'è rigalu cum'è parte di a pre-ordine.

Xiaomi Mi 10T Pro hè literalmente un assassinu di flagships cù grandi parametri. Si vanta un display di 6,7-inch cù una freccia di rinfrescante adattativa di 144 Hz, un processore Snapdragon 865 super putente, finu à 8 GB di RAM, supportu per e rete 5G, parlanti stereo, un lettore di impronte digitali à u latu, una funzione di sbloccare facciale è , Last but not least, una bateria cù una capacità di 5000mAh è supportu per a carica rapida di 33W. 

1520_794_Xiaomi_Mi_10T_Pro

U telefunu hè equipatu cù una camera di 108MP di prima qualità in u spinu cù trè lenti, cumprese una lente ultra-larga è una lente macro. Stabilizazione ottica di l'imaghjini è supportu di intelligenza artificiale sò dispunibuli per una qualità fotografica ancu megliu. I video ponu esse registrati in una risoluzione di 8K. A camera frontale integrata in u display offre una risoluzione di 20 Mpx è piace, frà altre cose, un modu per piglià selfie di notte.

In più, avete un sustitutu di display gratuitu per u telefunu in casu di danni. È se pre-ordinate avà, un cumpagnu di casa vi aspetta - l'aspiratore intelligente Mi Robot Vacuum Mop Essential vale 6 mila corone. U prezzu principia da CZK 14 per a variante 990GB / 8GB, u mudellu cù 128GB d'almacenamiento costa un millesimu più. Pudete sceglie trà varianti di culore neru, argentu è blu.

Xiaomi-Mi-10T

Pudete ancu pre-ordine avà Xiaomi Mi 10T, chì hà basicamente u stessu equipamentu cum'è u mudellu "Pro" eccettu per a camera 64 Mpx. A variante 6GB / 128GB costa CZK 12, u mudellu 990GB / 8GB hè un millesimu più caru. Ci hè ancu un menu di basa Xiaomi Mi 10T Lite, chì rapprisenta un eccellente rapportu prezzu / prestazione. À un prezzu di CZK 7, diventa, frà altre cose, u smartphone 990G più prezzu di u mercatu.

À Mobile Emergency, pudete cumprà tutti i trè novi prudutti da Xiaomi in rates senza un aumentu, perchè ùn pagherete micca una sola corona in più.

Xiaomi Mi 10T Lite

U più lettu d'oghje

.