Chiudi annunziu

In a prima mità di questu annu, Samsung hà conservatu u primu postu trà i pruduttori di chip di memoria di smartphone (DRAM), sia in termini di spedizioni è di vendita. A so parte di vendita era più di duie volte quella di u so cuncurrente più vicinu.

Sicondu un novu rapportu di Strategy Analytics, a parte di vendite di Samsung, più precisamente a so divisione Samsung Semiconductor, era di 49% in i primi sei mesi di l'annu. U sicondu postu hè a cumpagnia sudcoreana SK Hynix cù una parte di vendita di 24%, è u terzu hè a cumpagnia americana Micron Technology cù 20%. In termini di spedizioni, a quota di mercatu di u giant tecnulugicu era 54%.

In u mercatu di chips di memoria flash NAND, a parte di vendite di Samsung era di 43%. L'ultimu rapportu finanziariu di Kioxia Holdings Corp. cù 22 per centu è SK Hynix cun 17 per centu.

A vendita tutale in u segmentu di chips di memoria di smartphone in u periodu in quistione hà righjuntu 19,2 miliardi di dollari (cunvertiti in quasi 447 miliardi di corone). In u sicondu trimestre di l'annu, i rivenuti ammontavanu à 9,7 miliardi di dollari (circa 225,6 miliardi di corone), chì hè un aumentu annu di 3%.

Cù l'avvicinamentu di e vacanze di Natale, a vendita di smartphones puderia purtà à vendite più altu per Samsung in i dui segmenti di memoria, nota u rapportu. Tuttavia, e sanzioni americane contr'à Huawei sò previste di avè un impattu negativu nantu à i pruduttori di chip di memoria cum'è Samsung.

U più lettu d'oghje

.