Chiudi annunziu

Google Assistant hè dispunibule nantu à quasi tuttu, da i telefoni intelligenti à i display intelligenti, è avà l'utilizatori di a maiò parte di i televisori intelligenti di Samsung lanciati quist'annu ponu aspittà. Serà u primu à ghjunghje in i Stati Uniti sta settimana, è dopu in altri paesi à a fine di l'annu.

In particulare, i seguenti TV supportanu l'assistente vocale Google: 2020 8K è 4K OLED, 2020 Crystal UHD, 2020 Frame and Serif, è 2020 Sero and Terrace.

U cuntrollu di voce nantu à i televisori intelligenti di Samsung era prima gestitu da a so propria piattaforma Bixby, postu chì i so televisori ùn funzionanu micca in u sistema operatore di Google. Android TV (chì prestu cambià u so nome in Google TV). Utilizendu l'assistente vocale di Google, l'utilizatore puderà fà tuttu da u cuntrollu di a riproduzione à l'apertura di l'applicazioni. Hè ancu pussibule di dumandà à truvà filmi di un certu generu o filmi cù un certu attore. E, sicuru, pò esse usatu per cuntrullà i dispositi intelligenti di casa, à sente a previsione di u clima è eseguisce altre azzioni di solitu.

Se vi capita di leghje questu in i Stati Uniti, eccu cumu cunfigurà l'assistente in u vostru TV: andate à Settings> General> Voice è selezziunate Voice Assistant. Quandu hè dumandatu, selezziunate Google Assistant. Se ùn vede micca sta opzione, avete bisognu di aghjurnà u vostru software TV à l'ultima versione. Per compie a cunfigurazione, avete bisognu di accende l'assistente in u vostru smartphone.

U più lettu d'oghje

.