Chiudi annunziu

Deepfake - a tecnulugia chì permette di rimpiazzà e facce di e persone in foto è video cù facce di qualcunu altru, hà evolutu in l'ultimi anni à una forma in quale a diffarenza trà filmati veri è dati falsi hè diventata sempre più cumplicata. In i siti cù cuntenutu pornograficu, per esempiu, u deepfake hè utilizatu per creà video titilanti cù i simili di attori famosi. Di sicuru, tuttu questu hè fattu senza l'accunsentu di e persunalità attaccati, è grazia à a sofisticazione crescente di a tecnulugia chì utilizanu l'apprendimentu di machine, i timori si sparghjenu annantu à altre forme pussibuli di u so abusu. A minaccia chì un deepfake puderia discredità cumplettamente i registri digitali cum'è evidenza in i casi di tribunale hè reale è pende nantu à u settore di a ghjustizia cum'è a spada di Damocles. A bona nutizia vene avà da Truepic, induve anu ghjuntu cun un modu simplice per verificà l'autenticità di e liste.

I so creatori chjamanu a nova tecnulugia Foresight, è invece di l'analisi video supplementu è di determinà s'ellu hè un deepfake, usa u ligame di registrazioni individuali à u hardware nantu à quale sò stati creati per assicurà l'autenticità. Foresight tags tutti i registri cum'è sò creati cù un settore speciale di metadati criptati. I dati sò almacenati in formati cumuni, in l'anteprima di a pagina Android Polizia a cumpagnia hà dimustratu chì una maghjina assicurata in questu modu pò esse salvata in formatu JPEG. Allora ùn ci hè micca paura di furmati di dati incompatibili.

Ma a tecnulugia soffre di una fila di picculi mosche. U più grande hè prubabilmente u fattu chì i schedari ùn anu micca registratu i cambiamenti chì sò stati fatti à elli. A suluzione hè di implicà più cumpagnie chì susteneranu stu metudu di sicurità. U successu di a tecnulugia serà dunque principalmente determinatu da l'implicazione di i più grandi pruduttori di fotocamere è dispositivi mobili, guidati da Samsung è Applem. Avete a paura chì qualchissia pò abusà di a vostra apparenza? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.