Chiudi annunziu

Apparsu in Internet pocu tempu speculazione nantu à l'intruduzioni prima di una nova serie di flagships di a cumpagnia sudcoreana - Galaxy S21 (S30). Anu parlatu di u fattu chì Samsung puderia revelà a serie, invece di ferraghju 2021, questu annu. Tuttavia, u servitore SamMobile hà sappiutu ottene informace direttamente da l'Asia.

Daretu à u lanciu prima di i telefoni Galaxy S21 puderia stà fallimentu di i flagships attuali nave di u giant tecnologicu sudcoreanu - Galaxy S20 à Galaxy Nota 20. Tuttavia, hè ancu pussibule chì Samsung vole prufittà di u fattu chì Huawei è i so flagships sò basamenti fora di u ritrattu per avà. Tuttavia, ci hè ancu un altru mutivu putenziale perchè a cumpagnia sudcoreana hà decisu di trasfurmà l'inaugurazione di a serie di punta à una data precedente. Serie Galaxy U S20 hè statu introduttu cù un telefuninu plegable Galaxy Z Flip è hè pussibule chì Samsung hà intenzione di presentà a seconda generazione di stu telefunu flexible, ma à u stessu tempu vole lascià un intervallu di tempu trà i dui mudelli. È quandu questu deve esse revelatu à u mondu di a serie di telefoni Galaxy S21 (S30)? Sicondu l'infurmazioni da u servitore SamMobile, Samsung hà pianificatu questu avvenimentu per ghjennaghju 2021. Hè quasi sicuru chì a presentazione di a nutizia sarà in linea di novu, cum'è avà diventa u standard.

Tuttavia, sapemu di più nantu à u prossimu flagship in più di a data di lanciamentu informace è questu nantu à a velocità di carica. Ùn hè mancu un mese chì t'avemu scontru anu infurmatu nantu à u fattu chì pudemu Galaxy S21 (S30) per vede una carica più veloce, in ogni modu, u certificatu 3C ottenutu da u prossimu dispositivu refuta sta dichjarazione. A serie di smartphones ancora da esse revelata duverebbe avè "solu" carica di 25W, chì hè digià un tipu di standard per i flagships in questi ghjorni. Hè pussibule chì solu i varianti "bassu". Galaxy S21 (S30) - Galaxy S21 (S30) è S21 (S30) Plus - offre una carica di 25W è u mudellu più altu - Galaxy U S21 (S30) Ultra sustene ancu i caricatori più veloci. In ogni casu, ùn averemu micca da aspittà assai per e risposte.

Fonte: SamMobile (1,2)

U più lettu d'oghje

.