Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu in settembre chì liberarà un filmu 8K giratu quasi interamente cù i so smartphones di punta Galaxy S20 à Galaxy Nota 20. Avà hè stata liberata in cinemas in Corea di u Sud, in particulare in dui cinemas in Seoul. Intitulatu Untact, u filmu serà ghjucatu quì nantu à i TV Samsung 8K QLED.

A film hè stata fatta da u direttore Kim Jee-woon, chì hè ancu daretu à u pupulare filmu The Good, The Bad, The Weird da u 2008 o u thriller d'azzione di Hollywood The Last Stand da u 2013. In a film romantica Untact, cù Kim Go-eun è Kim Ju-hun.

U filmu serà ghjucatu in i teatri finu à u 25 d'ottobre. Tuttavia, solu un picculu gruppu di telespettatori pò fighjulà in una volta, postu chì i cinema 8K utilizanu un sistema di riservazione per limità u cuntattu trà e persone è riduce a probabilità di esse infettati da coronavirus. U filmu serà dispunibule dopu - prima in Full HD è dopu in 8K - in u canali YouTube di Samsung.

I visitatori anu ancu l'uppurtunità di vede i prudutti di l'audio-video di u stilu di vita di Samsung in i cinemas, cumpresu The Frame TV o a gamma di proiettori laser 4K Ultra Short Throw, è i so ultimi smartphone flagship cumpresi Galaxy Da Fold 2 a Galaxy Da Flip 5G.

U più lettu d'oghje

.