Chiudi annunziu

Samsung ùn hà micca sicretu u fattu chì hà grandi piani per i so smartphones plegabili. Sicondu l'ultimi rapporti, pare ancu chì ùn hà micca intenzione di stà cù u furmatu "tablet". Galaxy Da u Fold o per smartphones di u tipu Galaxy Da Flip. U servitore LetsGoDigital hà purtatu a nutizia chì u giant sudcoreanu avia patentatu un smartphone plegable duale chì s'assumiglia à un laptop in parechje manere.

A patente citata descrive un dispositivu cù una visualizazione espansibile, chì i dui lati ponu esse plegati o dispiegati per migliurà a mobilità o, à u cuntrariu, per aghjunghje funzioni supplementari. Sicondu Samsung, u telefuninu deskrittu in a patente duveria ancu esse usatu cum'è un laptop più chjucu. U dispusitivu duveria esse veramente assai compactu per una mobilità perfetta, è quandu plegatu puderia ancu intruduce in un saccu veramente chjucu o in una borsa di saccu. Cum'è spessu u casu cù i patenti, ùn ponu micca esse realizatu, o u pruduttu risultatu pò esse assai diffirenti da a descrizzione originale è l'illustrazioni. L'applicazione di patente hè stata urigginariamente presentata in 2018, è a strategia di smartphone plegable di Samsung hà subitu cambiamenti maiò da tandu. Puderia esse una vera sfida per Samsung per sviluppà è custruisce u dispusitivu discritta, ma Samsung nantu à l'esempiu Galaxy Da Fold a Galaxy Z Flip hà dimustratu chjaramente ch'ellu ùn esita micca à vince cù i so smartphones plegabili è chì si preoccupa veramente di elli.

Tuttavia, l'applicazione di brevettu di Samsung descrive parechje varianti di trasfurmazioni diffirenti di u dispusitivu plegable citatu. Per tutti i cunti, u pruduttu deve esse multi-purpose è e so capacità deve esse più di quelli di i telefoni intelligenti ordinali, mentre chì u disignu perfettamenti compactu seria certamente accoltu da quelli chì a mobilità hè unu di i fatturi di priorità quandu compra un novu dispositivu mobile intelligente. Semu sorpresi di ciò chì Samsung vene à a fine.

U più lettu d'oghje

.