Chiudi annunziu

Samsung hà mantenutu a so prumessa da l'estiu è hà cuminciatu à liberà un aghjurnamentu cù l'interfaccia d'utilizatore One UI 2.5 ancu à unu di i so flagships di 2018 - Galaxy Nota 9. Users in Germania pò gudiri lu prima.

Inoltre, l'aghjurnamentu aghjusta parechje funzioni novi - unu di elli hè u supportu per wireless DeX, chì permetterà à l'utilizatori di vede stu serviziu nantu à qualsiasi TV chì supporta Screen Mirroring (Samsung, sicuru, ricumandemu di utilizà a vostra propria TV). A camera hà ancu avè funzioni novi. U modu Single Take vi permette di sceglie a durata di a registrazione video, è in u modu Pro pudete sceglie a risoluzione video è a freccia di fotogrammi (24, 30 o 60 fps).

L'app Samsung Keyboard hè stata ancu migliurata, aghjunghjendu a funziunalità di ricerca di YouTube è a capacità di split the keyboard in modu di paisaghju, è l'app Messages, chì avà permette à l'utilizatori di mandà un missaghju d'urgenza ogni 30 minuti per 24 ore.

Cum'è cù altre aghjurnamenti, questu pò piglià un pocu di tempu prima di sparghje in altri paesi, cumpresa a Repubblica Ceca. Vale ancu a pena nutà chì One UI 2.5 serà pro Galaxy Nota 9 cum'è l'ultima aghjurnazione maiò, postu chì a nova pulitica di l'aghjurnamentu di Samsung chì guarantisci l'aghjurnamenti di trè generazioni à i telefoni selezziunati ùn l'include micca. Androidu. Tuttavia, deve ancu riceve l'aghjurnamenti di sicurezza mensili per un altru annu, dopu chì a frequenza di liberazione diminuirà à una volta ogni trè mesi.

U più lettu d'oghje

.