Chiudi annunziu

U prezzu di i telefoni cù supportu per e rete di quinta generazione hè sempre relativamente altu in i nostri mercati. I più assequibili sò avà i mudelli Xiaomi Mi 10 Lite à un prezzu di circa deci mila. Samsung, per esempiu, duveria prestu unisce à elli Galaxy A42, per quale i buttreghi in linea dicenu circa nove mila è mezzo. In cunsiderà a cobertura limitata di u territoriu di a Republica, hè un splurge abbastanza caru. Tuttavia, a mancanza di copertura ùn pare micca piantà l'operatore indianu Reliance Jio, chì, secondu l'Economic Times, pensa à presentà un telefunu 5G à u populu di l'India per cinque mila rupie (circa 1581 curone à u mumentu di a scrittura) .

Un portavoce di a cumpagnia hà dettu chì l'obiettivu hè di lancià u smartphone più assequible cù supportu 5G. Ellu hà dettu chì quandu a produzzione aumenta, serà pussibule di cutà u prezzu finali di u telefunu à a mità, à un incredibile 790 curone. L'India hè cunnisciuta per u so ambiente iper-cumpetitivu, è à u cuntrariu di u nostru mercatu, i telefoni sò venduti à un ordine di grandezza prezzu più bassu in u paese asiaticu. Ma una quantità cusì bassa ferma sempre una sorpresa chocante.

Redmi-10X-Pro_2-1024x768
U telefunu 5G più prezzu finu à avà hè u Redmi 10X Pro. Fonte: Mi Blog

Ùn sapemu nunda di più nantu à u telefuninu, cusì puderia esse solu un "brick" underpowered cù un receptore 5G attaccatu. Cum'è u prossimu telefuninu 5G u più prezzu, puderia esse rivale solu cù u Xiaomi Redmi 10X à un prezzu di più di cinque mila, chì ùn hè micca vindutu in India - hè limitatu solu à u so paese d'origine di a Cina. Cù a so offerta economica, l'operatore indianu pò principià bè una rivoluzione in u mercatu di telecomunicazioni quì è sustene u sviluppu di reti novi è muderni. Sò curiosu cum'è mè per più dettagli nantu à u telefunu? Sparte a vostra opinione cun noi in i cumenti.

U più lettu d'oghje

.