Chiudi annunziu

U famosu (è sopratuttu affidabile) leaker Roland Quandt hà publicatu l'specificazioni hardware di a variante "plus" di l'Huawei Mate 40. Sicondu ellu, u smartphone avarà, frà altri cose, una visualizazione curva cù una diagonale di 6,76. inch o un teleobiettivo 12MP cù un zoom otticu cinque volte.

A risoluzione di u screnu deve esse 1344 x 2772 px è hè assai prubabile chì a so freccia di rinfrescante serà almenu 90 Hz. Grazie à a curvatura significativa di i lati, u telefunu ùn deve micca avè alcunu frames laterali (dopu à tuttu, questi ùn eranu ancu in u so predecessore).

Sicondu Quandt, a camera principale avarà una risoluzione di 50 MPx, una lente cù una apertura di f / 1.9 è stabilizazione ottica di l'imagine. Serebbe ancu supportatu a registrazione video 8K è avè un flash LED bi-tonu. A seconda camera duveria avè una risuluzione di 12 MPx è un teleobiettivo cù un zoom otticu di cinque volte, è u terzu sensoru hè dettu chì hè un modulu ultra-largu 20 MPx cù una apertura di f / 1.8. A camera frontale deve esse doppia è avè una risoluzione di 13 MPx. Sicondu i rende chì accumpagnanu a fuga, e camere seranu allughjate in un mudellu circular, però, uni pochi ghjorni fà Huawei hà publicatu una maghjina "ombra" di u spinu di unu di i mudelli, induve u modulu di foto hà una forma hexagonal inusual. cum'è parte di un teaser per l'introduzione di a serie di punta.

Huawei Mate 40 Pro deve esse alimentatu da u novu chipset Kirin 9000, chì si dice chì cumplementarii 8 GB di memoria operativa (in a versione per a Cina deve esse finu à 12 GB) è 256 GB di memoria interna espansibile. Software-sàviu, deve esse custruitu nantu Androidu 10 è l'interfaccia d'utilizatore EMUI 11. A causa di e sanzioni americane, i servizii di Google mancanu da u telefunu, invece di quale apparentemente serà a piattaforma Huawei Media Services. A lista di i paràmetri hè cumpleta da una bateria cù una capacità di 4400 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 65 o 66 W.

E specificazioni di u telefuninu parenu interessanti, almenu in quantu à a camera è a prestazione, puderia cumpete cù l'attuale smartphones Samsung high-end. In ogni casu, a quistione hè cumu serà vindutu cù u so fratellu - l'absenza di servizii da Google hè un minus significativu è per parechji clienti pò esse un "deal-breaker" quandu decide di sceglie una marca cinese o sudcoreana.

A nova serie emblematica serà presentata u 22 d'ottobre in Cina, ùn deve micca ghjunghje in Europa finu à l'annu prossimu. Sicondu alcuni rapporti non ufficiali, Huawei puderia ancu svelà un novu pruduttu chjamatu Mate 30 Pro E ghjovi, chì deve esse una versione mejorata di u mudellu di l'annu passatu.

U più lettu d'oghje

.