Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: I picculi stazioni di polizia di u futuru ùn anu micca bisognu di l'ufficiali per esse fisicamenti prisenti. Grazie à questu, ci ponu esse più di elli direttamente in u campu. Cù l'aiutu di e tecnulugii muderni, i rapporti di a pulizza è altre prucedure ponu fà facilmente è cumpletamente ancu remotamente da u puntu di cuntattu di a polizia sottu a guida di un ufficiale di polizia chì si trova in un'altra cità. Trè punti di cuntattu di a polizia, i cosiddetti Punti Pol, in a regione di Boemia Centrale sò digià operatu in questu modu in operazione pilotu. Hè statu creatu grazia à un prughjettu cumuni di a Pulizzia di a Repubblica Ceca è l'imprese ALEF, AV MEDIA è Cisco.

Pulizia di Pol Point

I punti di cuntattu cunfortu sò in edifizii di brique daretu à porte chjuse, accantu à quale ci hè una schermu, una camera, una campana, un microfonu è un parlante. Per mezu di elli, u primu cuntattu cù un ufficiale di pulizzia remota, chì dopu à una breve entrevista introduttiva lasciarà a persona in una stanza modernamente attrezzata. Include un dispositivu di cumunicazione Cisco custituitu da una schermu d'alta qualità è una camera. Ci hè ancu una sedia cù una tavola in a stanza, da induve u citadinu cumunicà cù u pulizzeru chì si trova in a sala di cuntrollu remota.

"I Punti Pol sò cumplettamente equipati di a tecnulugia Cisco pruvata, chì hè aduprata da grandi imprese di successu in u mondu sanu, ma ancu da l'amministrazioni statali è altre urganisazioni per a quale una cumunicazione remota affidabile è di alta qualità cun grande sonu è imagine hè essenziale ogni ghjornu.", dice Vojtěch Přikryl, Business Development Manager, Unified Communications da ALEF. Offre soluzioni di cumunicazione cumplette è hà più di 20 anni di sperienza cun elli. Viktor Gyönyör, Senior Sales Consultant di AV MEDIA aghjusta: "Sti tecnulugii ponu accelerà, simplificà è, in fine, rende a cumunicazione trà parechje autorità è citadini in tuttu u paese più prezzu."

Un citatinu pò mandà facilmente è rapidamente qualsiasi notificazione da u puntu di cuntattu. O, per esempiu, un interrogatori pò esse fattu quì. Ci sò attualmente trè punti di cuntattu in opera, in Karlštejn, in Lisá nad Labem è in l'uffiziu municipale in Přerov nad Labem.

Cumu funziona Pol Point:

"Semu capaci di registrà in modu efficace a dimissioni è cuntinuà à travaglià cun ella. Ùn ci vole à firmà nunda, travagliammu solu cù a registrazione. Crea un spaziu per noi in e località datu per i pulizzeri chì ùn anu micca bisognu di aspittà di turnà, ma ponu esse utili in u campu.", dice u General Brigadier Václav Kučera, Direttore di a Direzzione Regionale di Pulizia di a Regione Boemia Centrale.

"Ci ncuntramu quì cù e persone chì venenu à noi per rapportà diverse attività criminali, ma alcuni volenu solu ottene infurmazioni, uttene cunsiglii", aghjusta First Ensign Jitka Poštulková, un ufficiale di polizia da a Regione Boemia Centrale chì travaglia remotamente è aiuta i citadini in i novi punti di cuntattu, aghjunghje à l'esperienza da e prime settimane di operazione.

I Punti Pol sò a prima dimostrazione chì i citadini ponu cumunicà cumplettamente cù l'organi di l'amministrazione statali senza cuntattu, in modu sicuru, facilmente, rapidamente è essenzialmente da ogni locu. L'implicazione di l'interpreti di lingue straniere è di l'interpreti di lingua di i segni hè attualmente in preparazione per i Pol Points. "Creemu un sistema per chì, per esempiu, à a dumanda di a persona interrogata, pudemu cunnette l'interprete pertinente in linea è fà l'interrogazione in u locu datu., "Václav Kučera, direttore di a direzzione regiunale di a polizia di a Regione Boemia Centrale, revela altri piani futuri.

U più lettu d'oghje

.