Chiudi annunziu

U ritmu di l'innuvazione in u campu di i telefoni cellulari hè lentamente, ma di sicuru, "rallentendu", è i pruduttori di telefuni sò attualmente cuncentrati principarmenti nantu à e camere o a velocità di carica. Ùn hè micca tantu tempu ch'è no ti vemu anu infurmatu chì Xiaomi travaglia nantu à a carica di 120W. Sta nutizia hè stata vera è Xiaomi hà ancu dimustratu à u mondu un telefunu chì sustene sta carica rapida prima di l'aspittà. Hè u mudellu Mi 10 Ultra, chì carica da 0 à 100% in 23 minuti. Avà a cumpagnia chinesa hà ancu focu annantu à a carica wireless super-rapida. E Samsung ? Risponderà ?

Un grande competitore di u giant tecnologicu sudcoreanu - Xiaomi hà introduttu ufficialmente a carica wireless 80W. Prumette di carricà un smartphone cù una capacità di bateria da 4000mAh à 100% in 19 minuti. Xiaomi hà ancu dimustratu a so pretensione in un video induve pudemu vede un telefuninu Mi 10 Pro appositamente mudificatu cù una batteria 4000mAh. 10% in un minutu, 50% in 8 minuti è 100% in 19 minuti, questu hè u risultatu chì u fabricatore di l'elettronica cinese presenta in un brevi video.

U mutivu principale perchè micca tutti i pruduttori di i dispositi mobili anu ancu implementatu a carica rapida in i so dispositi hè a degradazione di a bateria. Stu prublema hè statu ancu risoltu da Xiaomi durante u sviluppu di a tecnulugia citata, avemu da aspittà un pocu più per vede cumu si sò riesciutu à gestisce sta malatia. Tuttavia, Oppo hè ancu interessatu à a carica rapida. Hà introduttu 125W di ricarica cablata è lascià sapè chì una tale carica rapida degrada a bateria à 80% di a so capacità in 800 cicli, chì ùn hè micca un cattivu risultatu.

Ma a quistione fundamentale hè cumu Samsung risponde à Xiaomi in questa zona. Questu hè perchè offre ancu flagships Galaxy Nota 20 o Galaxy S20 solu ricarica wireless 15W, sì, avete lettu bè. Inoltre, a carica di 15W era digià supportata da i mudelli Galaxy S6 o Note 5 da 2015, durante quellu tempu u giant tecnulugicu da Corea di u Sudu hà solu migliuratu a carica wireless cù a tecnulugia Fast Charge 2.0, chì hà aumentatu ligeramente a velocità di carica. Ma malgradu questu Galaxy U S10+, dotatu di una batteria 4100mAh, carica da 0 à 100% in un incredibile 120 minuti.

L'ultima aghjurnazione maiò chì avemu vistu in i navi di treni di Samsung hè stata a rimuzione di i cornici di visualizazione nantu à u mudellu. Galaxy S8, ma più di trè anni sò passati da tandu. Samsung serà sempre capace di saltà nantu à u trenu chì passa ? Fornirà una volta à i so clienti innuvazioni degne di a so dimensione ? Forse videremu prestu durante u spettaculu Galaxy S21 (S30).

Surghjente: Android Autorità, Phone Arena

U più lettu d'oghje

.