Chiudi annunziu

I creatori di video di YouTube spessu editanu è gestiscenu u so cuntenutu micca solu in un urdinatore, ma ancu in i dispositi intelligenti cù un sistema operatore Android. Per questi scopi, hè aduprata l'applicazione YouTube Studio, chì hà guadagnatu tanta popularità trà l'utilizatori chì u numeru di i so scaricamenti in a tenda online Google Play Store hà righjuntu u rispettu di 100 milioni.

A funzione YouTube Studio hè certamente familiarizata per tutti quelli chì travaglianu cù u so canali YouTube in modu classicu in un urdinatore. Ùn solu ponu gestisce a spartera è a publicazione di i so video in l'app rispettiva, ma ancu esse basi informace nantu à u so canali è u cuntenutu, cum'è viste, earnings AdSense, cambiamenti in u numeru è a cumpusizioni di l'abbonati, ma ponu ancu vede è risponde à i cumenti nantu à u so cuntenutu. YouTube Studio in a versione per i telefunini intelligenti cù un sistema operatore Android sicondu i so creatori, ùn hè micca intesu à rimpiazzà cumplettamente a so versione desktop, ma offre ancu abbastanza funzioni, è nantu à i telefoni intelligenti cumpatibili funziona ancu in u modu scuru di u sistema. In u casu di smartphones Samsung, sò tutti mudelli cù un sistema upirativu Android 9 Pie è più tardi.

A maiò parte di i creatori utilizanu Android versione di l'applicazione YouTube Studio nantu à i so telefoni Samsung per gestisce rapidamente u so canali YouTube, ma per certi utilizatori l'applicazione hè spessu l'unicu strumentu di travagliu in questa direzzione. U numeru di 100 milioni di scaricamentu prova chì questa hè una applicazione veramente utile è efficace, è l'utilizatori parlanu ancu positivamenti in i so cumenti. Certi creatori dicenu ancu chì preferanu YouTube Studio pro Android prima di a versione mejorata di stu strumentu in l'ambiente di u navigatore web.

  • App YouTube Studio per Android pudete scaricà gratuitamente quì.

U più lettu d'oghje

.