Chiudi annunziu

Microsoft hà annunziatu dui mesi fà chì pensa à espansione a so cullaburazione cù Samsung un pocu più. In parte di sta cullaburazione, frà altri cose, ci deve esse una integrazione più intensiva è più profonda di i servizii Microsoft selezziunati cù prudutti, servizii è applicazioni da Samsung. I dati di Samsung Notes è Samsung Reminders seranu avà sincronizati cù l'applicazioni OneNote, Outlook è ToDo cum'è parte di a cullaburazione trà e duie cumpagnie. L'utilizatori ponu pruvà l'opzioni di sincronia avà.

Nant'à u servitore di discussione Reddit, u primu feedback da l'utilizatori nantu à a funzione di sincronizazione sopra citata hè cuminciatu à apparisce. In generale, i dibatturi anu dettu chì anu cuminciatu à nutà a sincronizazione cross-app dopu avè aghjurnatu l'app Samsung Reminders in i so smartphones è tablette à l'ultima versione. Questa versione hè marcata 11.6.01.1000, secondu i rapporti dispunibili, a sincronizazione hè dispunibule per i pruprietarii di dispositivi mobili intelligenti di a linea di produttu. Galaxy. A menzione di a pussibilità di sincronizazione si trova ancu in u changelog - ci hè una menzione specifica di sincronizazione cù a versione beta di l'applicazione ToDo da Microsoft.

Dopu chì l'utilizatori lancianu a nova versione di Samsung Reminders, seranu invitati à sincronizà quandu anu lanciatu l'app. Dopu quì, tuttu ciò chì avete da fà hè di firmà in un contu Microsoft funziunale è cuncede i permessi adatti à l'applicazioni. Attualmente, solu una sola lista da l'app Microsoft ToDo List hè dispunibule per sincronizà. Sfortunatamente, ùn hè micca pussibule (ancora) sincronizà i ricordi di l'imaghjini. In un futuru vicinu, l'utilizatori anu ancu avè l'abilità di sincronizà e attività cù Outlook è Microsoft Teams. Certi utilizatori informanu ancu chì anu ancu avutu a capacità di sincronizà trà Microsoft OneNote è Samsung Notes.

U più lettu d'oghje

.