Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu uni pochi settimane fà nantu à i telefoni di punta Galaxy U prugramma beta S20 di l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.0. U sviluppu cuntinueghja è u giant tecnulugicu sudcoreanu hà avà cuminciatu à liberà una nova versione beta per u mudellu più putente di a serie - u S20 Ultra - chì hè suppostu per migliurà a camera.

A nova beta publica porta a versione di firmware G988BXXU5ZTJF, hè quasi 600MB, è include l'ultimu patch di sicurezza d'ottobre. I noti di liberazione menzionanu solu chì migliurà a camera è a sicurità, ma ùn - cum'è l'abitudine di Samsung di tardi - furnisce micca dettagli. A bona nutizia hè chì a nova versione beta porta miglioramenti tangibili à a camera. Almenu hè ciò chì dicenu l'editori di u situ web di SamMobile.

Comu hè cunnisciutu, a beta originale di l'add-on hà avutu assai prublemi ligati à a camera stessa. Era lentu, buggy, è a so applicazione spessu scratched. Ancu s'ellu, secondu u situ web, ùn hà micca avutu l'uppurtunità di pruvà a nova beta per un bellu pezzu, si dice chì hà nutatu una migliione visibile in u rendiment di a camera è l'applicazione ùn hè micca cascata una volta.

In ogni casu, l'esperienza di l'utilizatori cù a camera si dice chì ùn hè micca perfetta - secondu u situ web, per esempiu, quandu si usa u sensoru ultra-largu, l'imaghjini à volte sfondate eccessivamente. Si dice chì ùn hè micca chjaru ciò chì provoca l'effettu indesevule, ma ogni volta chì si trova, pò rende inutilizabili e registrazioni.

Ùn hè chjaru à questu puntu quandu l'ultima beta ghjunghjerà à altri mudelli in a gamma.

U più lettu d'oghje

.