Chiudi annunziu

Solu menu di duie settimane dopu a pruibizione di a famosa app di creazione di video Tiktok, u Pakistan hà rializatu a prohibizione. Hè stata bluccata perchè, sicondu l'autorità lucali, si sparghjeva cuntenutu immorale è immorale. L'Autorità di Telecomunicazione di u Pakistan hà dettu avà chì hà ricevutu una assicurazione da l'operatore TikTok chì u cuntenutu serà moderatu in cunfurmità cù e norme è e lege suciali di u paese.

In u passatu, TikTok ùn hè micca stata cumplettamente accolta à e dumande da l'autorità pakistane per limità i cunti è i video. L'ultimu rapportu di trasparenza emessu da u so creatore, a cumpagnia chinesa ByteDance, mostra chì l'operatore hà pigliatu l'azzioni contr'à solu dui di i quaranta cunti chì l'autorità dumandavanu à esse ristretti.

U Pakistan hè u 43u mercatu più grande di TikTok cù 12 milioni di scaricamentu. Tuttavia, quandu si tratta di u numeru tutale di video sguassati per violazione di e pulitiche di cuntenutu di l'app, u paese si classifica in un terzu senza lusinghi, cù 6,4 milioni di video tirati da a circulazione. Questi video sò stati eliminati da TikTok stessu, micca à a dumanda di u guvernu, anche se i video ponu esse eliminati per violazione di e lege lucali.

TikTok resta pruibitu in l'India vicina è hè sempre in risicu di esse pruibitu in i Stati Uniti. E pussibuli restrizioni in u sicondu paese citatu puderanu rallentà seriamente a so crescita, ma resta sempre un fenomenu. L'app hà avutu più di 2 miliardi di scaricamentu in settembre di questu annu è hà 800 milioni d'utilizatori attivi in ​​u mondu sanu.

U più lettu d'oghje

.