Chiudi annunziu

A divisione Samsung Display di Samsung pò avà furnisce l'agenzii federali di i Stati Uniti cù i so schermi LED. U giant tecnulugicu sudcoreanu hà annunziatu ieri chì trè di e so linee di display LED rispondenu avà à i stretti requisiti di u guvernu federale è di e so agenzie.

U vicepresidentu di marketing di Samsung Electronics America, Mark Quiroz, hà dettu in una dichjarazione ufficiale chì l'ultimi sviluppi rapprisentanu "un altru esempiu di l'impegnu di Samsung à furnisce tecnulugia affidabile è sicura à u guvernu federale è i so agenzie". A cumpagnia hà digià furnitu altri prudutti à l'agenzii di u guvernu americanu, cum'è una versione speciale di u so smartphone flagship Galaxy S20 cù u titulu Galaxy S20 Tactical Edition, liberatu questu estate.

Samsung Display offre avà a serie di display LED Samsung IF, IE è IW à l'agenzii federali di i Stati Uniti. A prima serie menzionata include display LED cù tecnulugia Direct-View è supportu per u standard HDR, a seconda offre a maiò parte di e stesse funzioni cum'è a prima è aghjunghje a pussibilità di l'orientazione di u ritrattu è di u paisaghju.

A serie IW hè a più avanzata è tecnologicamente avanzata è include un set di display modulari senza cornice microLED. In fondu, hè The Wall TV riprogettatu per l'agenzii federali. Tutte e trè linee di display LED rispondenu à i stretti requisiti di qualità, affidabilità è sicurezza di l'agenzia cum'è mandatu da l'Attu di l'Accordu di Cummerciu Federale.

U più lettu d'oghje

.