Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à lancià l'aghjurnamentu di sicurezza d'ottobre ancu à i so telefoni flessibili, più precisamente à l'ultimu - Galaxy Da u Fold 2. Prima di quessa, l'attuale è a serie emblematica di l'annu passatu hà digià ricevutu Galaxy S20 à Galaxy S10, Galaxy Nota 20 a Galaxy Nota 10 è ancu smartphones Galaxy A50 è A51.

L'ultima aghjurnazione per Galaxy U Z Fold 2 porta a versione di firmware F916UXXS1BTJ1 è hè attualmente ricevutu da l'utilizatori in decine di paesi in diversi cuntinenti. Inoltre, hè avà dispunibule per l'utilizatori di i Stati Uniti nantu à a reta Sprint (sta versione di firmware hè marcata F916USQS1ATJ1).

L'aghjurnamentu di sicurezza di questu mese hè particularmente impurtante perchè corregge un totale di 21 vulnerabilità truvate in u software di Samsung, una di e quali puderia esse sfruttata in teoria per avè accessu à u cuntenutu di l'utilizatori Secure Folder. Sfruttà stu bug hè ovviamente micca cusì faciule cum'è sona, ma hè bonu per sapè chì Samsung hà riparatu in ogni modu.

Comu di solitu, pudete scaricà l'ultima aghjurnazione aprendu Settings in u vostru telefunu, selezziunate Software Update, è toccu Scaricatu è Installa. À u mumentu, ùn hè micca cunnisciutu quandu l'aghjurnamentu ghjunghjerà nantu à l'altri smartphones plegabili di u giant tecnologicu, ma pò esse espertu chì ùn sarà micca troppu longu.

U più lettu d'oghje

.