Chiudi annunziu

Cunsigliu Galaxy S21 (S30) deve esse un blockbuster, nisuna altra opzione vene, dopu à u fallimentu di a serie Galaxy S20 è Note20, per Samsung in considerazione. Informace I rumuri di u prossimu flagship sò in circondu dapoi un pocu di tempu, ma ùn hè ancu passata una settimana da quandu anu ghjuntu in Internet. primi rende futuri smartphones premium. Pudemu veramente vede uni pochi dighjà. Oghje, a prima foto "vera" riguardu Galaxy S21 (S30) quale di i pussibuli disinni "cunfirma"?

L'imaghjini, chì hè dispunibule in a galeria di sopra, mostra u modulu di càmera, chì deve appartene à a variante più chjuca di a prossima serie flagship di a cumpagnia sudcoreana - Galaxy S21. Se scorrete in a foto, vi ghjunghjerà à a prima resa filtrata Galaxy S21. Da ellu, hè chjaramente visibile chì a forma di u modulu di a camera posteriore currisponde à quella in l'imaghjina publicata oghje. Questu cunfirma u disignu di u futuru flagship di Samsung? Hè abbastanza pussibule. S'è no guardemu veramente u modulu di foto Galaxy S21 (S30), possibbilmente i Galaxy S21+ (S30+), pudemu digià dì chì e duie versioni seranu dotate di una camera tripla è chì u lampu serà veramente situatu fora di u modulu citatu.

Ùn ci hè più nutizie da a fuga d'oghje, però, secondu l'infurmazioni dispunibili, "sapemu chì Galaxy S21 (S30) a Galaxy S21+ (S30+) sarà sfarente Galaxy S21 (S30) Display ultra flat. Tutte e varianti duveranu allora offre 25 W di carica o l'adattatore di carica in u pacchettu. Dopu informace Di sicuru, vene à a superficia assai prestu, ciò chì Samsung hà preparatu per noi Galaxy S21 (S30) duvemu sapè digià in ghjennaghju di l'annu prossimu.

U più lettu d'oghje

.