Chiudi annunziu

L'India hè attualmente u sicondu mercatu di smartphone più grande in u mondu è hè (micca solu) assai impurtante per Samsung. U giant tecnulugicu sudcoreanu hè statu u numeru unu quì dapoi anni, ma a so quota di mercatu hè diminuita in l'ultimi anni. Dopu chì hè stata rimpiazzata da a marca chinesa Vivo in u sicondu trimestre di questu annu, hà tornatu à a so pusizioni persa in u terzu trimestre.

Sicondu l'ultimu rapportu publicatu da l'analista Canalys, Samsung hà speditu 10,2 milioni di smartphones à u mercatu indianu in u terzu trimestre - 700 mila (o 7%) più di u listessu periodu di l'annu passatu. A so cota di mercatu era 20,4%. Xiaomi ferma u numeru unu, spedite 13,1 milioni di smartphones è a so cota di mercatu era 26,1%.

Samsung hà rimpiazzatu Vivo in u sicondu postu, chì hà speditu 8,8 milioni di smartphones à i magazzini indiani è hà pigliatu una parte di 17,6% di u sicondu mercatu di smartphones più grande di u mondu. U quartu postu hè statu pigliatu da una altra marca cinese ambiziosa, Realme, chì hà speditu 8,7 milioni di smartphones è hà avutu una cota di mercatu di 17,4%. U primu "cinque" hè ancu chjusu da u fabricatore cinese Oppo, chì hà furnitu 6,1 milioni di smartphones à u mercatu lucale è a so parte di u mercatu era 12,1%. In generale, 50 milioni di smartphones sò stati spediti à u mercatu indianu durante u periodu sottu rivisione.

Cum'è u rapportu indica, malgradu i chjami per un boicottamentu di i telefoni intelligenti chinesi per via di e tensioni in a fruntiera India-China, e cumpagnie chinesi cuntavanu u 76% di e spedizioni di smartphone in u paese.

U più lettu d'oghje

.