Chiudi annunziu

I Robocalls sò un grande prublema, soprattuttu in i Stati Uniti. Solu l'annu passatu, 58 miliardi sò stati registrati quì. In risposta, Samsung hè stata cun una funzione chjamata Smart Call, chì prutege l'utilizatori da "robo-calls" è li permette di signalà. Tuttavia, questu prublema ùn pare micca sparisce prestu, cusì u giant tecnulugicu migliurà ancu a funzione è hè avà stendu à l'ultimi telefoni flagship. Galaxy Nota 20. In seguitu, duveria ancu esse dispunibule nantu à a serie più vechja.

Samsung hà sviluppatu a funzione in cullaburazione cù Hiya, basatu in Seattle, chì offre servizii di prufilu di chjama à l'individui è l'imprese. E duie cumpagnie sò stati ligati da una partenarii strategichi per parechji anni, chì avà hè stata allargata finu à u 2025. Per prutege l'utilizatori da robocalls è spam calls, Hiya analizà più di 3,5 billion calls per mese.

A tecnulugia di a cumpagnia - rilevazione di chjama in tempu reale è infrastruttura di nuvola - serà avà aduprata per bluccà tali chjamate in i telefoni. Galaxy Nota 20 a Galaxy Nota 20 Ultra. Samsung dichjara chì sta tecnulugia face u so dispusitivu trà i smartphones più prutetti contr'à i robocalls è spam calls. A funzione nova è mejorata venerà più tardi ancu à i vechji flagships, è da l'annu dopu tutti i novi smartphones di u giant tecnologicu duveranu ancu avè.

A cullaburazione ampliata include ancu u serviziu Hiya Connect, chì hè destinatu à l'imprese legittimi chì volenu esse capace di ghjunghje à i clienti Samsung per u telefunu. Attraversu a funzione Branded Call, puderanu furnisce à i clienti u so nome, u logu è u mutivu di a chjama.

U più lettu d'oghje

.