Chiudi annunziu

U rifiutu di una carta di pagamentu durante una compra ùn hè certamente micca una sperienza piacevule. Ancu s'ellu ùn hè micca dovutu à l'absenza di soldi in u vostru contu, un tentativu fallutu di pagà pò piglià assai nervi. Questu hè esattamente a realità chì parechji prupietari Samsung anu scontru Galaxy S20 Ultra quandu i terminali rifiutanu di accettà pagamentu cù Google Pay. L'autore di a disgrazia hè probabilmente un bug di software peculiar.

Un bug induve l'app permette à l'utilizatori di carica una carta di creditu, ma poi li saluta cù un puntu d'esclamazione rossu durante un pagamentu fallutu hè statu signalatu da i pruprietarii di u telefuninu in u mondu. U misbehavior di l'app ùn distingue micca trà e regioni, o trà mudelli di telefuni cù un processatore Snapdragon è quelli cù un processatore Exynos. A suluzione à u prublema, sicondu l'utilizatori chì anu digià esce da u prublema, hè di spustà a carta SIM à a seconda slot. Una tale suluzione indica chì hè un bug da parte di u software, chì ùn sapi micca cumu trattà cù e rete di certi operatori. Inoltre, certi utilizatori informanu chì Samsung stessu cumencia à riparà l'errore in una recente aghjurnazione di firmware marcata N986xXXU1ATJ1, chì, però, ùn hà micca ghjuntu à tutti i telefoni.

GooglePayUnsplash
A carta si illumina in l'applicazione, ma ùn pudete micca pagà cun ella.

Google Pay hè digià relativamente diffusa in u nostru paese, malgradu u fattu chì a maiò parte di l'utilizatori eranu abituati à aduprà altre applicazioni di pagamentu. Ùn erate micca unu di i disgraziati chì di colpu ùn pudianu pagà cù u telefuninu ? Scriviteci in a discussione sottu l'articulu.

U più lettu d'oghje

.