Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: In cuuperazione cù u nostru cumpagnu Mobil Emergency, avemu preparatu un avvenimentu di scontu dumenica per voi, cum'è in settimane precedenti, grazie à quale pudete salvà significativamente. Questa volta u scontu si applica à i purificatori d'aria da Xiaomi. Avete u scontu dopu avè inseritu u codice di scontu tfcistu in u campu per u codice di sconto.

Purificatore d'aria Xiaomi Mi Air Purifier 2H

Vulete trattà di l'aria più pulita pussibule in casa o in l'uffiziu? Allora pudete esse interessatu in u Xiaomi Mi Air Purifier 2H. Pulisce l'aria attraversu un filtru HEPA, chì hà una efficienza di filtrazione di più di 99,97%. In altri palori, questu significa chì e particeddi più grande di 0,3 μm ùn passanu micca per u filtru, chì hè definitivamente grande. Tuttavia, per esempiu, a pussibilità di gestione via applicazioni, sensori per verificà a qualità di l'aria, a temperatura o l'umidità, o diversi modi, grazia à quale u purificatore pò esse perfettamente persunalizatu, vi piacerà.

U prezzu regulare di stu purificatore d'aria hè 3490 curone, grazia à u codice di scontu tfcistu in ogni casu, pudete ottene per 2990 curone - vale à dì cù un scontu di 14%.

Purificatore d'aria Xiaomi Mi Air Purifier 3H

Vulete u megliu Xiaomi hà da offre in quantu à i purificatori d'aria avà? Allora ghjunghje à u mudellu Air Purifier 3H. Si vanta sia a capacità di catturà 99,97% di 0,3 µm è particelle più grande, è ancu un filtru HEPA Classe 13 è un display OLED touchscreen, attraversu quale pò esse cuntrullatu. Tuttavia, a cuntrullabilità attraversu l'app mobile per hè una materia di sicuru iOS quale Android. Grazie à a so prestazione, u purificatore pò gestisce facilmente spazii finu à 126 m2.

U prezzu regulare di stu purificatore d'aria hè 4990 curone, grazia à u codice di scontu tfcistu in ogni casu, pudete ottene per 3990 curone - vale à dì cù un scontu di 20%.

U più lettu d'oghje

.