Chiudi annunziu

A fine di u mese s'avvicina è Samsung cuntinueghja à sparghje l'aghjurnamentu di sicurezza d'ottobre à parechji dispositi. L'ultimi sò i novi tablette di punta Galaxy Tab S7 è Galaxy Tab S7+. À u mumentu, l'utilizatori in decine di paesi in diversi cuntinenti u ricevenu.

A nova aghjurnazione, chì porta a designazione di firmware TxxxXXU1ATJ4, hè dispunibule per e versioni LTE è 5G di e tablette. Cum'è cù i telefoni smartphones, pudete scaricallu aprendu i paràmetri, selezziunate l'aghjurnamentu di u software è toccu Scaricatu è Installa.

L'aghjurnamentu corregge cinque vulnerabilità critiche è decine di bug moderatamente periculosi truvati in u sistema Android. Inoltre, indirizza 21 sfruttamenti di sicurezza chì sò stati scuperti in u software di Samsung stessu, unu di i quali hà permessu l'accessu micca autorizatu à a carta SD di l'app Secure Folder è u cuntenutu di l'utilizatori. Apparentemente, l'aghjurnamentu ùn porta nisuna funziunalità nova fora di e correzioni citate (micca chì mi disturba, i novi pasticchi sò literalmente "calpestati" da elli).

L'ultima aghjurnazione di sicurezza hè stata liberata prima per a serie di punta di l'attuale è di l'annu passatu Galaxy S20, Galaxy S10, Galaxy Nota 20 a Galaxy Nota 10 è ancu dui mudelli di a serie Galaxy A - A50 è A51. À u mumentu, ùn hè micca chjaru se u giant tecnulugicu pensa à liberà in altri dispositi prima di a fine di u mese.

U più lettu d'oghje

.