Chiudi annunziu

Samsung hè unu di i capi mondiali in u campu di a tecnulugia di visualizazione è hè sempre spinghjendu e fruntiere in questa industria. Questu hè pruvatu da l'ultimu fruttu di stu sforzu, un display OLED ultra-sharp cù una finezza di 10 000 PPI, chì hà sviluppatu in cullaburazione cù l'Università di Stanford.

I ricercatori di Samsung è Stanford anu ottenutu una finezza cusì estrema sviluppendu un disignu di l'elettrodu esistente utilizatu in pannelli solari ultra-sottili. A squadra hà riesciutu à creà una nova architettura per i display OLED, chì dice chì permetterà à i dispositi cum'è smartphones, televisioni o cuffie per a realtà virtuale è aumentata per prufittà di a risoluzione ultra-alta.

Un pannellu di visualizazione cù una densità di pixel di 10 000 PPI seria un veru avanzu in u mondu tecnologicu. Per dà una idea - i schermi di i telefuni muderni ùn anu ancu ghjuntu ancu à a finezza di 1000 PPI. Tuttavia, sta tecnulugia puderia purtà una vera rivoluzione in particulare in i dispositi di realtà virtuale è aumentata.

L'utilizatori di cuffie VR spessu si lamentanu di u chjamatu effettu di griglia. Questu hè causatu da i spazii trà i pixelli, chì sò facilmente visibili quandu si vede a visualizazione, chì hè solu à centimetri da a faccia di l'utilizatori.

A nova tecnulugia OLED s'appoghja nantu à strati sottili chì emettenu luce bianca trà strati riflettenti. Ci hè dui strati - una d'argentu è dopu un altru chì hè fattu di metallu riflettente è hà corrugazioni nano-sized. Questu permette à e proprietà riflettenti per esse cambiatu è permette à certi culori di resonate attraversu i pixelli.

Paragunatu à i schermi RGB OLED in i telefoni smartphones, questu modu pò ottene una alta densità di pixel senza sacrificà a luminosità. A nova tecnulugia OLED puderia creà una maghjina quasi perfetta in i dispositi di realtà virtuale, induve i pixel individuali seranu impussibili di distinguish, cusì eliminendu l'effettu di griglia sopra citatu.

Samsung hà dettu chì hè digià travagliatu nantu à una schermu di dimensioni standard chì aduprà a tecnulugia. Dunque, ùn deve esse troppu longu prima di vede i primi dispositi chì offrenu una risoluzione di visualizazione senza precedente.

U più lettu d'oghje

.