Chiudi annunziu

Comu si pò ricurdà, u telefuninu plegable di Samsung Galaxy U Z Fold 2 hè statu rumore per sustene u S Pen, ma questu ùn hè micca successu. Avà, i rapporti sò apparsu in Corea di u Sudu chì Samsung vole cambià a tecnulugia di a penna per pudè travaglià cù u so prossimu smartphone bendable. Galaxy Piega 3.

Sicondu u situ web sudcoreanu The Elec, citendu UBI Research, Samsung pensa à utilizà una tecnulugia chjamata Active Electrostatic Solution (AES) invece di a tecnulugia di Resonance Electro-Magnetic (EMR) utilizata da i telefoni di serie. Galaxy Nota.

A tecnulugia EMR travaglia cù un stylus passiu, hè generalmente più prezzu è offre una bona precisione è una latenza bassa cumparatu cù i stylus chì utilizanu a tecnulugia AES. In ogni casu, Samsung presuntamente hà scontru difficultà seri in l'integrazione di u digitalizzatore EMR in l'Ultra Thin Glass (UTG) (in particulare, si deve esse prublemi cù a flessibilità di u digitizer è a durabilità di l'UTG), chì l'hà obligatu à abbandunà l'idea. di cunnette u sicondu Fold è u stylus. UBI Research crede chì se u giant tecnulugicu ùn risolve micca questi prublemi in u tempu, u prossimu mudellu flexible prubabilmente aduprà a tecnulugia AES.

AES evita alcuni di i prublemi tipici di a tecnulugia EMR, cum'è u cursore flottante o strappatu. Offre ancu una precisione di pixel quasi perfetta è supporta a rilevazione di tilt (chì sustene ancu a tecnulugia EMR, ma ùn funziona micca in modu affidabile).

Tuttavia, cum'è u situ indica, l'integrazione di i sensori richiesti da a tecnulugia AES cù a tecnulugia di toccu Y-OCTA di Samsung aduprata da i so display AMOLED complicà u disignu IC. I schermi flessibili basati in AES sò ancu sviluppati da LG Display è BOE, dunque si Galaxy U Fold 3 hà daveru supportu S Pen, pò avè qualchì cumpetizione. Altri rapporti dicenu ancu chì Samsung hà da duppià u gruixu di l'UTG da 30 µm à 60 µm per chì u vetru resista à a pressione di a punta di u stylus.

U più lettu d'oghje

.