Chiudi annunziu

Lee Kun-hee, presidente di Samsung Group è l'omu più riccu di Corea di u Sud, hè mortu sta settimana à l'età di 78 anni. Si lasciò daretu à una moglia, un figliolu è duie figliole, a so furtuna era attornu à vinti unu miliardi di dollari. Sicondu a lege coreana, a famiglia di Kun-hee duveria pagà una tassa di eredità stupente. Lee Kun Hee pussede azioni in quattru cumpagnie, u so valore hè dettu di circa 15,9 miliardi di dollari.

U tardu Kun-hee pussede una participazione di 4,18% in Samsung Electronics, una participazione di 29,76% in Samsung Life Insurance, una participazione di 2,88% in Samsung C&T, è una participazione di 0,01% in Samsung SDS. Lee Kun-hee possedeva ancu dui di i palazzi più caru di u paese in u centru di Seoul - misuranu 1245 metri quadrati è 3422,9 metri quadrati, unu valutatu à circa $ 36 milioni, l'altru stimatu à $ 30,2 milioni. Sicondu alcune fonti, i sopravviventi duveranu pagà circa 9,3 miliardi di dollari in l'imposta di eredità sottu a lege coreana - in ogni modu, a lege permette chì l'impositu sia pagatu per un periudu di cinque anni.

U figliolu di Kun-hee, Lee Jae-Yong, ùn puderà micca assistisce à i prucessi di tribunale chì trattanu di u scandalu di corruzzione per via di a so prisenza à u funerale di u so babbu tardu. Ancu s'ellu hè di una data più antica, i prucessi sò stati sospesi è ripigliati solu u mese passatu. A Corte Suprema hà rifiutatu una dumanda di rimpiazzà u ghjudice in ghjennaghju, cù a squadra di a prosecuzione è a squadra legale di Lee assistendu à l'udienza per l'assenza di Lee. Lee Jae-Yong hè statu inizialmente cundannatu à cinque anni di prigiò dopu avè statu cundannatu in un casu di corruzzione chì implicava l'ex presidente sudcoreanu.

Temi:

U più lettu d'oghje

.