Chiudi annunziu

OnePlus hà svelatu u novu smartphone OnePlus Nord N10 5G, chì puderia diventà un competitore seriu per Samsung in u segmentu mid-range. Offre, frà altre cose, un display cù una freccia di rinfrescante di 90 Hz, una camera posteriore quad, altoparlanti stereo, cum'è u nome suggerisce, supportu per e rete 5G è un prezzu veramente attraente - in Europa serà dispunibule per pocu quantu. 349 euro (circa 9 curone).

U OnePlus Nord 10 5G hà una schermu cù una diagonale di 6,49 inch, una risoluzione di 1080 x 2400 pixel è una freccia di rinfrescante di 90 Hz. Hè alimentatu da u chipset Snapdragon 690, chì cumplementa 6 GB di memoria operativa è 128 GB di memoria interna.

A camera posteriore hè custituita da quattru sensori, u principale hà una risuluzione di 64 MPx, u sicondu hà una risuluzione di 8 MPx è una lente grandangulare cù un angolo di vista di 119 °, u terzu hà una risuluzione di 5 MPx è cumpleta. u rolu di un sensor di prufundità, è l'ultimu hà una risuluzione di 2 MPx è serve cum'è una camera macro. A camera frontale hà una risoluzione di 16 MPx. L'equipaggiu include parlanti stereo, un lettore di impronte digitali in u spinu, NFC o un jack 3,5mm.

U telefunu hè un software custruitu nantu Androidper 10 è a superstruttura d'utilizatori OxygenOS in a versione 10.5. A batteria hà una capacità di 4300 mAh è supporta a carica rapida cù una putenza di 30 W.

A novità, chì ghjunghjerà à u mercatu in Novembre, puderia cumpete assai forte cù i telefuni di gamma media di Samsung cum'è Galaxy A51 o Galaxy A71. Comparatu à elli è à l'altri, però, hà vantaghji significativi in ​​a forma di u screnu 90Hz citatu, parlanti stereo è una carica rapida più putente. Cumu risponderà u giant tecnologicu sudcoreanu?

U più lettu d'oghje

.