Chiudi annunziu

L'applicazione mobile YouTube hà ricevutu un aghjurnamentu maiò cù una quantità di cambiamenti per migliurà l'esperienza di l'utilizatori. A nova funzione più impurtante hè a capacità di cuntrullà a riproduzione di video cù una seria di gesti. Tutti avemu usatu u doppiu toccu pruvatu è veru per avanzà u video per anni. Avà hè unitu trascinendu su o giù nantu à u display. Swiping up move a riproduzione di video à u modu di schermu pienu, mentre chì sfilando versu u latu oppostu esce da u modu di schermu pienu. Paragunatu à u modu tradiziunale di toccu nantu à l'icona in u menu di u lettore, questu hè un metudu più simplice chì certamenti diventerà rapidamente familiarizatu da l'utilizatori.

YouTube hà ancu preparatu "consiglii" simili à l'efficienza di l'esperienza di l'utilizatori in l'area di l'offerta di ghjucadore sopra citata. Avà serà più faciule d'arrivà à i sottutituli pruposti, chì ùn saranu più oculati daretu à trè punti è una selezzione successiva, ma direttamente sottu à u buttone persunalizatu appropritamente marcatu. In più di u buttone per selezziunà i sottotitoli, u cambiamentu di riproduzione automatica hè statu ancu eliminatu per fà più faciule per i telespettatori à accede.

I capituli video sò ancu sottumessi à cambiamenti minori. A capacità di sparte un video in parti hè stata cun noi per un bellu pezzu, ma avà YouTube hè rivitalizzatu in cunseguenza. I capituli appariranu in un menu separatu è offre una vista previa di video per ognunu. L'azzioni pruposti anu ancu ricivutu cambiamenti, chì avà avvisanu l'utilizatori di manera più organica, per esempiu, per cambià u video in modalità full-screen. L'aghjurnamentu hè stata gradualmente stendu à l'utilizatori da u marti.

U più lettu d'oghje

.