Chiudi annunziu

I telefoni intelligenti plegabili sò lentamente, ma sicuramente, diventanu cumuni. In più di i telefuni plegabili, i telefuni roll-up sò ancu apparsu - in questu cuntestu, per esempiu, si dice chì Samsung duverà presentà u so primu smartphone di stu tipu da l'annu prossimu. Ma certamente ùn serà micca un pioniere in questa direzzione - un prototipu funziunale di un smartphone scrolling hè digià apparsu, chì, però, vene da l'attellu di un fabricatore micca assai cunnisciutu. Un video di u smartphone citatu pò esse truvatu in YouTube.

A cumpagnia rispunsevuli di stu prototipu hè TLC - un fabricatore chì hè megliu cunnisciutu per i so televisori. Hè una sucietà chinesa chì, frà altre cose, pruduce ancu smartphones, ma ùn sò micca cunnisciuti cum'è smartphones Samsung, Huawei o Xiaomi.

In ogni casu, hè interessante per vede cumu ancu una marca relativamente scunnisciuta hè capace di pruduce un mudellu di smartphone originale è inusual, è hè una mossa innegabilmente audace da parte di TLC. A visualizazione di u telefuninu roll-up di TLC hè stata fatta in cullaburazione cù China Star. A so diagonale hè di 4,5 inch quandu "shortened" è 6,7 inch quandu si sviluppa. U video di YouTube hè definitu chì vale a pena un ochju, ma ùn hè micca assai chjaru quandu - se in tuttu - stu mudellu deve andà in a produzzione di massa.

In quantu à i smartphones plegabili, i pruduttori anu digià una idea più o menu chjara di quale direzzione andà in questa zona, ciò chì hè megliu per evità, è ciò chì, à u cuntrariu, hè bonu per fucalizza quant'è pussibule. . Tuttavia, u campu di i telefoni intelligenti rollable hè sempre largamente inesploratu, è micca solu i pruduttori, ma ancu i cunsumatori stessi anu bisognu di abituà. A causa di u so designu, a so pruduzzione hè abbastanza esigenti è caru, cusì pò esse presumitu chì u prezzu di smartphones di stu tipu serà altu.

U più lettu d'oghje

.