Chiudi annunziu

Uni pochi mesi fà, Samsung hà annunziatu chì finisce u supportu di u software per i telefoni populari Galaxy S7 è S7 Edge. Ma avà hè accadutu qualcosa chì nimu s'aspittava. I dui mudelli ricevenu inaspettatamente un altru aghjurnamentu di u sistema, ancu s'è quasi cinque anni sò passati da u so lanciu.

Nantu à l'antichi flagships di u giant tecnologicu sudcoreanu Galaxy S7 à Galaxy U S7 Edge hà cuminciatu à riceve notificazioni per a nova aghjurnazione di sicurezza, almenu in Canada è in u Regnu Unitu, ma altri paesi sò sicuru di seguità. L'aghjurnamentu di settembre hè menu di 70 MB, è in più di a sicurità di u dispositivu, includerà ancu miglioramenti di stabilità, correzioni di bug è miglioramenti di rendiment.

Hè certamente una sorpresa piacevule chì a cumpagnia sudcoreana hà decisu di aghjurnà tali "vechi" telefoni, malgradu a fine precedente di supportu per questi mudelli. L'unica spiegazione logica perchè Samsung hà fattu stu passu hè chì ci deve esse una seria minaccia da quale u giant tecnulugicu sudcoreanu vole prutege i so clienti.

Se l'aghjurnamentu ùn hè micca prupostu à voi da ellu stessu, pudete verificà a so dispunibilità in Settings> Software Update> Download and Install.

In quantu à l'aghjurnamenti di u sistema Android, per un bellu pezzu Samsung hà garantitu solu l'aghjurnamenti di u sistema per i so telefoni per dui anni, finu à questu annu, prubabilmente sottu pressione di i clienti, hà cambiatu l'abitudine è offre trè versioni di u sistema operatore per i so flagships. Android.

U più lettu d'oghje

.