Chiudi annunziu

Samsung hà publicatu risultati finanziarii per u terzu trimestre di l'annu, chì mostranu chì u giant tecnologicu coreanu sta bè ancu durante a pandemia. U principiu di a seconda mità di l'annu hà marcatu u principiu di l'allentamentu di e misure per parechji paesi affettati da coronavirus. Samsung hà apprufittatu di sta situazione è hà aumentatu i so prufitti da 51 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

In più di a liberazione è e successive vendite eccellenti Galaxy U Note 20 plegable hà ancu fattu grande Galaxy Z Fold 2. Una variazione mejorata nantu à u primu tentativu in a forma di u primu Fold assicuratu à Samsung chì ci hè interessu in telefoni simili. U futuru hè apparentemente oculatu in i telefoni compacti chì sempre riescenu à offre più spaziu per divertimentu o travagliu. A cumpagnia coreana cunta nantu à i successori di u mudellu per l'annu dopu, trà quale, sicondu certi speculazioni, deve esse, per esempiu, una versione più ligera di u Fold à un prezzu più bassu.

Samsung deve turnà a so attenzione à i mercati massivi di l'India è a Cina l'annu prossimu. I cuncurrenti chinesi, cum'è Xiaomi, sò tradizionalmente più riesciuti quì, ma Samsung puderia ancu aduprà l'offerta di mudelli economici per inclina a scala in u so favore quandu sceglie un telefunu. Probabilmente vedemu i dispositi economici cù supportu 5G da u fabricatore. Hè u Samsung più economicu cù supportu di rete di quinta generazione in u nostru mercatu finu à avà Samsung Galaxy A42 per un prezzu di circa nove mila è mezu. Tuttavia, u fabricatore prubabilmente riducerà u prezzu dramaticamente cù i so prossimi mudelli.

U più lettu d'oghje

.